Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 12.07.2005 23:06 Pentti Yli-Karjanmaa  
  Tännekkö kärrtään höppänöityneet junaharrastajat ;-)
kuva 12.07.2005 23:04 Matti Laitinen  
  Onko Cx:ssä kunnollinen ilmastointi vai ainoastaan puhallus?
kuva 12.07.2005 22:24 [Tunnus poistettu]  
  Noi liivit on muute näin helteellä iha törkeen hiostavat.Iss:än byysat ja Engel:in skjörda... nii ja tietty OMAT kengät...
kuva 12.07.2005 22:22 Sami Hovi  
  Kiitokset. Tässä vielä linkki Mikan kuvaan: https://vaunut.org/kuvasivu.php/15104.html. Aika hulppea tuo silta, mutta kun tehdään, niin tehdään kunnolla.
kuva 12.07.2005 22:06 Tommi K Hakala  
  Jaahas,Jorma on ollut mökkeilemässä...
kuva 12.07.2005 21:58 Mika Nuutinen  
  Joo näin on ja paljon helpompi ottaa omista kuvatiedostoista.
kuva 12.07.2005 21:56 Lasse Härkönen  
  Jaa vedetääs takaisin, taidatkin olla kuvan ottanut henkilö. Näytti vain ensin sille että tämä on kopiotu suoraan tasoristeys.fi:stä
kuva 12.07.2005 21:45 Lasse Härkönen  
  http://www.tasoristeys.fi/rhk/report.do?reportId=5423 <- eikö pelkkä linkki tuohon kuvaan olisi riittänyt?
kuva 12.07.2005 21:35 Mika Nuutinen  
  Hieno kuva.On muuten erittäin tuttu tasoristeys ja hyvä että se on poistunut,oli sarjassaan vaarallinen tai erittäin vaarallinen.Mulla on kuva tämän vuoden keväältä Outisesta idän puolelta oikealle jossa näkyy rakennettu silta.Tien teko oli vielä silloin vaiheessa.Laitan kuvan tulemaan.
kuva 12.07.2005 21:29 Perttu Karttunen  
  Noni, nyt selkis :) SOri tyhmä kymysys
kuva 12.07.2005 21:28 Sami Hovi  
  ...eli ainoa ratayhteys etelästä/lännestä Lappeenrantaan ennen Luumäki - Lappeenranta -oikoradan valmistumista 1963.
kuva 12.07.2005 21:27 Valtteri Keski-Säntti  
  Hienohan tuo on, kumpa olisivat tilannet aikaisemmin! :)
kuva 12.07.2005 21:22 Reijo Salminen  
  Ajanvietteenä taitaa nykyisin olla kännykkäpelit.
kuva 12.07.2005 21:19 Jorma Rauhala  
  HKL 151 eli ex MVV 453, vuosimalliltaan 1970, on nyt konkreettinen osoitus todella hienosti valmistetusta raitiovaunusta. Ikää on jo 35 v., mutta pärjää hyvin uusimmille - saati vanhemmillekin - helsinkiläisille nivelvaunuille. Vaunun valmistajat olivat aikoinaan DüWAG/BBC ja nyt toisen elämän antoi HKL:n Vallilan varikko. Lisää kuvia löytyy ainakin täältä: http://www.nettilinja.fi/~ahellman/news/uutiset.htm ja http://jno.1g.fi/Rvuuti8.htm
kuva 12.07.2005 21:14 Reijo Salminen  
  Onpa todella pehmeiden arvojen kulminaatio tämä rakennus. Tällaisen varmaankin rakentaisi joku todellinen betoni-insinööri kodikseen. Telkkari varmaan näkyisi hyvin ;)
kuva 12.07.2005 21:13 Lasse Härkönen  
  Entistä Simola-Lappeenranta -rataa
kuva 12.07.2005 21:12 Juho Sjöberg  
  Teemu Lokka: Niinno, taisivat vain tehdä skapparit meille ilkeän tempun ja säästää hieman samalla. Panssarintorjuntakomppania saapui myöhemmin omalle leirilleen makuuvaunuissa :)
kuva 12.07.2005 21:08 Sami Hovi  
  Vajaa vuosi sitten näytti vielä tältä: https://vaunut.org/kuvasivu.php/9334.html
kuva 12.07.2005 21:08 Perttu Karttunen  
  Mikäs rata tää siis on, onko tämä pätkä haarautunut jostain vai onko tämä entistä karjalan rataa?
kuva 12.07.2005 21:06 Jorma Rauhala  
  Onkos kyseessä "paperinkuljetus" Kajaani-yhtiölle.
kuva 12.07.2005 21:04 Sami Hovi  
  Alkuperäinen näytti hieman erilaiselta: https://vaunut.org/kuvasivu.php/9310.html
kuva 12.07.2005 21:03 Teemu Lokka  
  Taitanee PV:llä olla vaunuista puute kun varusmiehiä kuljetetaan Gblk:llä....
kuva 12.07.2005 21:01 Jonne Reitti  
  Rk sarjahan on jo muutama vuosi sitte saaneerattu tai oikeammin muutettu Rkt sarjasta, joten voisi olettaa, että VR maalaa muutaman niistä IC väreihin.
kuva 12.07.2005 20:58 Sami Hovi  
  Ks. myös https://vaunut.org/kuvasivu.php/1850.html.
kuva 12.07.2005 20:17 Pyry Entonen  
  2802 on siis yhä käytössä. Ei vissiin ollu kovin paha vika sillon kesäkuussa.
kuva 12.07.2005 20:04 Ville Rautiainen  
  Hienoa! Tosi asjallisesti tupsauttelee kömyjä torvista ulos! :)
kuva 12.07.2005 19:46 Lasse Härkönen  
  Juu, varsin tyylikäs mainos.
kuva 12.07.2005 19:45 Ilari Eskelinen  
  Asiallinen väritys ja etenkin "Fahrschule"-teksti. Vaunu näyttää paljon modernimmalta tässä värityksessä.
kuva 12.07.2005 19:29 Jape Ruotsalainen  
  Ei toimi...
kuva 12.07.2005 19:22 Nikolas Peippo  
  Perkele...
kuva 12.07.2005 19:17 Kimmo Pyrhönen  
  Näyttää siltä, että veturi on kyntänyt hiekkaa oikein kunnolla, mutta ilmeisesti tuo kiskoilla yhä lienee.
kuva 12.07.2005 19:03 Ari Palin  
  Onneksi P 264:ssä on ollut myös toinen päivävaunu (EFit). Muuten kaikki päivävaunumatkustajat olisivat joutuneet tyytymään Rkt:hen. Ehkä nytkin osa joutui. Muistaakseni P 266:ssa oli 30.6. vain yksi päivävaunu.
kuva 12.07.2005 18:26 Jorma Rauhala  
  Jo noo... Kuntohan on kaikilla kohdallaan. Omasta mielestäni on joskus mukava arvuutella ja arvailla jotain jonka ei pitäisi olla yleisesti itsestäänselvää. Siksi siis tämä. Mutta koska rautatieharrastajat ovat aikamoisia ammattilaisia näissä tietämysasioissa, eivät "oudotkaan" paikat jää tunnistamatta. Tietämystä on kaikilla; ei välttämättä kaikesta, mutta yhdessä harkiten ja pohtien kaikki ratkeaa - ja yleensä älyttömän nopeasti. Siinä on takana mielestäni myös sellainen positiivinen juttu, että näissä arvuutteluissa toteutuu myös arvokas kasvatuksellinen yhdessätoimimisen idea.
kuva 12.07.2005 17:54 Lari Nylund  
  On tässä tullut mietittyä, että missä kunnossa kuvaajat tuolla radan varsilla liikkuu, kun jälkikäteen kyselevät muilta kuvienottopaikoistaan tietoja? No joo...
kuva 12.07.2005 17:51 Lari Nylund  
  Herätyskello herätti uinuvan konnarin kello 04.30 ja kuva on otettu noin 10 minuuttia sen jälkeen. Itse lähdin P69:llä kohti Rovaniemeä. Kyllähän sitä näillä keleillä lämmintä on yhdessä jos toisessakin paikassa - lepohuoneellakin, mutta en jaksa valittaa. Pian se on taas talvi ja kylymä.
kuva 12.07.2005 17:50 Tommy Pelkonen  
  Kuinkas tuore letku tuossa vepissä on?? Viimeksi kun näin, niin oli täynnä teippiä :) Makuuvaunujen jätesäilöiden valoihin ei ole luottamista. Kannattaa tyhjentää aina kun voi, niin ei käy näin :)
kuva 12.07.2005 17:35 Reijo Salminen  
  Fåfängan taitaa jäädä vasemmalle kuvan ulkopuolelle. Asustelin tuossa lähellä Nytorgsgatanilla vuoden päivät n 10 vuotta sitten, oli haikeata jättää Söder. Junien kuvaamisen kannalta vinkki on kuvata Roslagsbanan kalustoa, SL lipulla voi onnella päästä museojunan kyytiin.
kuva 12.07.2005 17:33 Elias Murto  
  Onpas pikkunen tuo Tve5 tuossa Seepran vieressä.
kuva 12.07.2005 17:31 Elias Murto  
  VR panostaa nyt näköjään siihen että junat ja veturit tunnistetaan joka kulmasta... asianmukaista!
kuva 12.07.2005 17:28 Elias Murto  
  Minä oisin veikannut Kihniön seutua...
kuva 12.07.2005 17:28 Juha Vuorinen  
  Mikä on vaunun numero??
kuva 12.07.2005 17:22 Ville Lindblom  
  Joo tuo kolmioavainkytkin. Kokeiltaessa ei vaikuttanut mitenkään ovilukitukseen.
kuva 12.07.2005 17:17 Ville Lindblom  
  Varmasti on. Sanoinkin että epätavallinen... :)
kuva 12.07.2005 17:06 Valtteri Keski-Säntti  
  Kyllä minä n e ä n tuossa 3035:n...
kuva 12.07.2005 16:49 Ilari Eskelinen  
  Arvelisin 20 vaunun sarjan olevan ravintolavaunuja. 20 vaunun sarja toisen luokan vaunuja kuulostaa pieneltä ja ravintolavaunut alkavat olla yli-ikäisiä. Tuntuu myös epätodennäköiseltä, että VR saneeraisi (lisää) sinisiä ravintolavaunuja IC-käyttöön. Toisaalta saneeraahan VR myös osan vanhoista makuuvaunuista Itä-Suomen liikenteen käyttöön (liikennettä tosin ollaan supistamassa, mutta sinisten makuuvaunujen uudemman sarjan saneerausta ei ole peruttu http://www.saunalahti.fi/~rautatie/news/Fiv2003a.htm#VR%20neuvottelee%20valtion%20kanssa%20Lapin%20yöjunaliikenteen%20ostoista )
kuva 12.07.2005 16:33 Valtteri Keski-Säntti  
  Tietysti, Gabriella. ;) (korjaan kuvatekstin)
kuva 12.07.2005 15:46 [Tunnus poistettu]  
  Olen kuullut huhun nakkiputkajaelusta suupohjanradalle Kaskisiin tänä kesänä. Mites on pitääkö paikkaansa?
kuva 12.07.2005 15:36 Teppo Niemi  
  Aikaa on vaikea sanoa, sillä se riippuu kaluston katsastusjärjestyksestä ja sen sujumisesta. Samoilla matkakustannuksilla kun pitäisi saada mahdollisimman monta eri yksikköä saada katsastetuksi. Eli se taphtuu johonkin aikaan päivästä. Samoin suunta riippuu liikennetilanteesta.
kuva 12.07.2005 15:17 [Tunnus poistettu]  
  Hyvä muotoiluhan ei ole kiellettyä! Tuon keulille mahtuus vielä hyvin ekaan kerrokseen matkustajillekin osasto, josta voi katella radalle menosuuntaan.
kuva 12.07.2005 15:13 Jouni Hytönen  
  Yhtä asjanmukainen kuin ER200, http://parovoz.com/newgallery/index.php?ID=12348&LNG=RU
kuva 12.07.2005 15:02 Jouni Hytönen  
  Kadulla menee asjallinen Volvo/Säffle-letku Slussenin 400-sarjan seutulinjalla. :)