Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 07.07.2005 23:38 Jonne Reitti  
  Mun tietämyksen mukaan, se suojaa mahdollisessa törmäys tilanteessa lastattuja vaunuja. Samaten veturin jälkeen on turvavaunu suojaamassa kuljettajaa mahdollisessa räjähdystilanteessa.
kuva 07.07.2005 23:34 Juuso Nurmela  
  Veturi on 2652 eikä 2562.
kuva 07.07.2005 23:31 Anssi Manninen  
  Eipä ole tämä T4622 enää!
kuva 07.07.2005 23:10 Tuukka Ryyppö  
  Eivät, vain tiettyjen linjojen. Ehkä puolet linjoista.
kuva 07.07.2005 23:07 Tuukka Ryyppö  
  Onhan rata kohti noita kaupunkeja muuten ihan kunnossa, vain valtionrajojen kohdalla on rata huonommassa kunnossa. Sen saisi kuitenkin aika halvalla siihen kuntoon, että matelemalla hyvin hitaasti ne lyhyet hylätyhköt rataosat voisi ajaa ihan hyvin kansainvälistä junaliikennettä. Kun Baltiassa on vieläpä kilpailevien rautatieyhtiöiden perustaminen aika helppoa, voisi tuosta saada ihan kannattavan bisneksen :)
kuva 07.07.2005 23:01 Olavi Huotari  
  Taustalla betoanturoiden ja pinon välissä häämöttää valkeana neliönä matkailuauto. Pari sen matkustajaa näytti junan tullessa kiipeävän matkailuauton katolle. Ei ollut teletötterö kamerassa kiinni, jotta olisin voinut ottaa kiipeilijöistä kuvan ja katsoa, mitä he siellä oikein touhusivat. Näämmeköhän myöhemmin lisää kuvia tästä junasta?
kuva 07.07.2005 22:54 Petri Lehtonen  
  Ilmeisesti tuulilasi vaihdettu joskus.
kuva 07.07.2005 22:49 Olavi Huotari  
  Ja laiturilla näkyy astelevan tuttu Sotkamolainen konnari. Oli konnarina myös P219:ssä sen pysähtyessä hetken päästä samalla asemalla. Silloin hän tuumasi minulle, että sinähän paljon reissailet. Edellisenä iltana olimme nimittäin rupatelleet Kontiomäellä tovin hänen lopettaessaan työvuoronsa P84:ssä. Ja myös keväämmällä Vaalassakin kohtasimme.
kuva 07.07.2005 22:43 Olavi Huotari  
  No pitihän nämä laittaa, kun kuitenkin ihan kohtuullisesti onnistuivat ja vaikka Iisalmestakin jo jokunen kuva löytyy. Ja toinen Lariko oli sitten konnarina?
kuva 07.07.2005 22:41 Olavi Huotari  
  Nyt olisi ollut minullekin helppo knoppi, jos vain tämän olisin ajoissa katsonut. Miettimiseen olisi ehkä mennyt pari sekuntia ja vastauksen kirjoittamiseen muutama enemmän.
kuva 07.07.2005 22:39 Jokke Harju  
  Samperin savotta... Tämä ei kulje kiskoill, vaan telaketjuilla..Veti muistaakseni 28 rekeä perässään.
kuva 07.07.2005 22:39 Olavi Huotari  
  Teitä joensuulaisia varten pitäisi näköjään numero olla vielä kattoonkin maalattuna :)
kuva 07.07.2005 22:38 Lasse Härkönen  
  Juu, reissu oli kyllä mahtava, meikän kuvia täällä: http://www.saunalahti.fi/lasseh/jkp/
kuva 07.07.2005 22:36 Jokke Harju  
  Kuten sanoin jo aikaisemmin, se 2802 on ollu vain huollossa. Teloituksesta ei ole tietoa.
kuva 07.07.2005 22:26 Ville Saarelainen  
  Kas, nyt tiedetään tämänkin veturin numero. :-) Tämä juna bongattiin Kuopiossa ilmasta käsin reilu tunti aiemmin. https://vaunut.org/kuvasivu.php/14944
kuva 07.07.2005 22:14 Jape Ruotsalainen  
  Millä perusteella pohjanoteeraus?
kuva 07.07.2005 22:13 Jape Ruotsalainen  
  Tyhmää kysymystä taas pukkaa... Miten tuo vaunu antaa turvaa?
kuva 07.07.2005 22:12 Jukka Markkanen  
  ahaa... selvä! en tiennyt mutta nytpähän tiedän! En ole niin tihverään noita aikatauluja katsellut ;)
kuva 07.07.2005 22:11 Lari Åhman  
  Mitähän se Jukka oikein meinaa?? Ei tämä juna oli ikinä kulkenutkaan Kuopijota pidemmälle, eikä varmaan tule kulkemaankaan. Tämähän on Kontsaan lähtevä pikuri, sama sinirunko, joka tulee P974:ssä Kuopioon. Joten siksi tämä EI kulje Snj:n kautta... ;D
kuva 07.07.2005 22:10 Jukka Markkanen  
  Ja taas tuttuja maisemia
kuva 07.07.2005 22:08 Jukka Markkanen  
  ihankun auto :)
kuva 07.07.2005 22:07 Lari Åhman  
  Noh, päätit kuitenkin laittaa kuvat tänne... ;) Hienoja kuviahan nämä on, kuten aina, ei siinä mittään.
kuva 07.07.2005 22:06 Jukka Markkanen  
  tuttuja maisemia
kuva 07.07.2005 22:06 Jukka Markkanen  
  MITÄ??? Deeveri vetämässä!! Sitä ei tapahdu ikinä Suonenjoella :O. Miten on mahollista ettei tämä sitten kulje Suonenjoen kautta?
kuva 07.07.2005 22:05 Tommi K Hakala  
  Mitähän vihertävää saventapaista noilla Ome-vaunuilla kuskataan tampereen ohi pohjoiseen?
kuva 07.07.2005 22:04 Jukka Markkanen  
  http://personal.inet.fi/perhe/jukkis/kaartuu.jpg kevätkuva ja
http://personal.inet.fi/perhe/jukkis1/kaarree.jpg kesäkuva
kuva 07.07.2005 22:01 [Tunnus poistettu]  
  Lari: P 61 lähtee Oulusta klo 4.53 ja P 68 saapuu Ouluun klo 23.59 onko vuoro todellakin näin pitkä plus aloitus- ja lopetusajat?
kuva 07.07.2005 21:57 Jukka Markkanen  
  no on todellakin nuo on ollut tuossa 5 vuotta ;)
kuva 07.07.2005 21:48 Lari Åhman  
  Ei ole 2802 ainakaan vielä menossa "teloitukseen", kun oli tänään käynyt heittämässä reissuakin, nimittäin 80/971. Joten ei se ihan jouten ole joutanut olemaan... ;)
kuva 07.07.2005 21:34 Tero Korkeakoski  
  Lienee sama letka Sti vaunuja joka oli Harjavallassa jokin aika sitten. Näinkö oikein että yhteen oli ilmestynyt Kemira Growhown logo?
kuva 07.07.2005 21:23 [Tunnus poistettu]  
  Olisiko muovinen reittikilpi joita oli käytössä 90-luvun puolivälissä huonolla menestyksellä. Ne lahjoitettiin sitten eräälle harrastajalle, joka myi niitä kirpputorilla Hyvinkäällä, jospa sitä kautta on kulketunut Viroon.
kuva 07.07.2005 21:14 [Tunnus poistettu]  
  Tuolloin 1990 aseman sisällä olevassa suuressa seinäaikataulussa oli junien (vaunujen) määräasemina mm. Tallinna, Riika, Vilna, Minsk, Kiova, Moskova. Balti Express Sestokaihin (Varsovaan) ei tuolloin vielä kulkenut.
kuva 07.07.2005 21:11 Jonne Reitti  
  Tuhan vielä liikkuuki kohtuullisen vikkelään, pikkasen virittämällä vois päihittää pendolinon.
kuva 07.07.2005 21:02 [Tunnus poistettu]  
  Kiva kuva Larilta. Onko näitä vielä ammattikäytössä? Tässä eräänä päivänä olisi H 442:n voinut korvata tällaisella menopelillä välillä Sk-Hpk, junassa oli kaksi matkustajaa.
kuva 07.07.2005 20:21 [Tunnus poistettu]  
  Varkauden asemalta on näköjään purettu raiteita, onko asemalla enään mitään tavaraliikenteen toimintaa, esim. puunkuormausta?
kuva 07.07.2005 20:14 [Tunnus poistettu]  
  Olisiko Pendolino nro 9,näin voisi ainakin päätellä kuvan perusteella:)
kuva 07.07.2005 19:52 [Tunnus poistettu]  
  Tässäpä oikein paraatiesimerkki VR:n rahastusautomaatin toiminnasta. Kaiken järjen (ja ulkomaisen kokemuksen) mukaan paikallisliikenne voisi helposti olla tuolla rataosalla itsekannattavaa, jopa voitollista, mutta VR haluaa lihottaa tasettaan massiivisella tuella ja poliitikot kritiikittömästi nielevät tämän.
kuva 07.07.2005 19:48 Jonne Reitti  
  Lue Toni kuvateksti.
kuva 07.07.2005 19:48 Antti Busk  
  Näyttää ihan kuin deeveessä olisi (isot) loppuopastinvalot päällä.
kuva 07.07.2005 19:43 [Tunnus poistettu]  
  Siis ovatko kaikki Pariisin metrojunat kumipyörällisiä?
kuva 07.07.2005 19:33 [Tunnus poistettu]  
  Viime marraskuussa asemalla näytettiin tekevän jotain remonttia, mutta ulkoasu vain näyttää olevan yhä melko kummitusmainen. Osa seurueestamme epäili vakaasti asemalle saavuttuamme, josko mitään junaa on asemalta lähtenyt vuosikausiin...
kuva 07.07.2005 19:25 [Tunnus poistettu]  
  On myös aika kuvaavaa, että Tallinnan rautatieasemalla lukee kaupungin puolelle isommalla kaubakeskus kuin rautatieasema...
kuva 07.07.2005 19:18 [Tunnus poistettu]  
  Rappio on toki sääli ja harmillista, mutta "kehitys" olisi kyllä toteutuessaan hävittänyt tällaisen idyllin, jollaisia tuskin enää muualta voi löytää. Vain asfalttitie hiukan pilaa maiseman aivan upeaa tunnelmaa!
kuva 07.07.2005 19:12 [Tunnus poistettu]  
  Lähden kyllä matkaan seuraavalla kerralla! ;-)Kivoja kuvia tutuista maisemista.
kuva 07.07.2005 19:06 Lari Åhman  
  Voi ollakin että tuo dieseli näyttää Murrelta, mutta minun silmään tuo näyttää ihan 27-sarjan Deeveriltä, koska tuo pakarin suojus näyttää melko suurelta.
kuva 07.07.2005 18:54 Lari Åhman  
  Jaha jaha, minäkin kuvasin saman junan Soinlahdessa eilen, joten luulen pvm:nkin olevan siis 6.7. ;) Ei mitään, asjalliset kömyt kuiteskin.
kuva 07.07.2005 17:44 Toni Aitta  
  Pitää 3x hirvikanta. Rupee lähteen männyt.
kuva 07.07.2005 17:42 Toni Aitta  
  Siis tarkoitan ainakin.
kuva 07.07.2005 17:42 Toni Aitta  
  Onko tuo tallin edessä oleva Dr16 2802:n? Aibakin vielä yhtenä kappaleena.
kuva 07.07.2005 17:23 Juha Malinen  
  Kun kerran Tobolskissa ( https://vaunut.org/kuvasivu.php/14952.htm ) pidetään asema-aluetta siistinä lehmien avulla, niin täälläpä oli lehmiä jalkapallokentällä. Liukumiinat tuonevat oman lisäjännitysmomenttinsa peliin.
kuva 07.07.2005 17:17 Ilari Eskelinen  
  Tuosta vasemmalla olevasta romuletkasta löytää monta mielenkiitoista vaunua. Mitäs siellä tällä hetkellä onkaan?