Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 29.09.2005 09:01 Pekka Kerttula  
  Aikakone on muuttanut ihmiset läpinäkyviksi. Upea kuvasarja, kiitos!
kuva 29.09.2005 08:53 Otto Tuomainen  
  Veikkasit oikein.
kuva 29.09.2005 08:51 Simo Toikkanen  
  Kyllä tuo iso pyttyvaunu VGobo taitaa olla. Menisiköhän veikkaus pahasti pieleen, jos sanoisin, että vaunussa on 8 akselia?
kuva 29.09.2005 08:48 Kari Kuusela  
  Mikä mahtaa olla tuon neljännen vaunun littera, ei kait se ole Vgobo?
kuva 29.09.2005 08:32 Otto Tuomainen  
  KooPee, eikös nämä oikeastaan korvaa enemmän JVV-vaunustoja kuin Ttv-vaunuja (ex Dm7)?
kuva 29.09.2005 08:29 Otto Tuomainen  
  Eikös nämä ole tehty noin 10 vuotta sitten? Jossain Resiinassahan näistä taisi oli juttua.
kuva 29.09.2005 08:27 Eija Mari  
  Hyvä Eero kun huomioit marsufiilitkin
kuva 29.09.2005 08:23 Otto Tuomainen  
  Monnin kohdalla on raiteiden välissä pieni pätkä matalaa aitaa. Olisikohan seisake sijainnut juuri siinä?
kuva 29.09.2005 08:17 Kimmo Pyrhönen  
  Tavallaan, mutta firma on eri.
kuva 29.09.2005 08:12 Pasi Seppälä  
  Mulla ei ole ainakaan. Olenkin tässä odotellut, koska Dr16 tulisi linjakäyttöön Kouvolan seudulla.
kuva 29.09.2005 08:12 Eija Mari  
  Niilalta hieno kuvasarja ja hulppeat tekstit - näitä tarvitaan aamujen iloksi.
kuva 29.09.2005 08:11 Kimmo Pyrhönen  
  Heh, puhut asiaa!
kuva 29.09.2005 07:43 Eija Mari  
  Mulle sopii ainakin nyt kesän peruuttamattomasti mentyä viikonloput jo paremmin eli olen edelleen kiinnostunut.
kuva 29.09.2005 07:41 Eija Mari  
  Mun mielestä tää taas on silmää hivelevä kuva just sen takia että juna on vain osa kaunista syysmaisemaa.
kuva 29.09.2005 06:36 Juha Paulavuo  
  Ovatkos nuo korvaamassa Dm seiskoja sähköistyshommissa?
kuva 29.09.2005 01:14 Lari Nylund  
  m/s Silja Europan kannelta epäilisin?
kuva 29.09.2005 00:32 Lari Nylund  
  Ideoita tuntuu tulevan monenlaisia. Mä alan näiden pohjalta tekemään jonkinlaista alustavaa suunnitelmaa. Jos kokoonnuttaisi Haapamäelle vasta keväällä, koska siellä on oltu viime aikoina jonkin verran ja kalusto on tullut kuvatuksi useammankin toimesta. Tässä loppuvuoden aikana voisi järjestää jonkinlaisen "tour de Finland"-kiertueen esim. joku viikonloppu. Onko tällaisesta kiinnostuneita?
kuva 29.09.2005 00:22 Arto Papunen  
  Kohta koko VR katsoo kalustotilanteensa täältä. :)
kuva 29.09.2005 00:18 Lari Nylund  
  Muisto.
kuva 29.09.2005 00:16 Lari Nylund  
  Jarkon teletötterö bongaa nämä kuin lintu marjat... Paras keino pysyä ajantasalla kalustotilanteesta on katsoa vaunut.org:ista.
kuva 29.09.2005 00:05 Lari Nylund  
  Milloinkas tuo pohjoispään kävelysilta on saanut väriä laseihinsa? Mukavan näköinen piristys syksyyn.
kuva 29.09.2005 00:01 Lari Nylund  
  Kiitos mukavasta palautteesta. Päivä meni enemmän kuin pieleen mm. kameran "sarjatulituksen" toimiessa miten sattuu, saapumiset kuvauspaikoille junien jo mentyä yms. Tämäkin kuva otettiin "sarjatulituksella", joka epäonnistui. Seuraavassa kuvassa veturi ehti jo pois kuvasta. Siksi kone on tässä niin kaukana...
kuva 28.09.2005 23:58 Lari Nylund  
  Sähköradan rakennustyöt eli ajolankojen laittaminen, niiden korjaaminen yms.
kuva 28.09.2005 23:07 Jussi-Pekka Halonen  
  Olisiko tuo toinen 2736?
kuva 28.09.2005 23:03 Jouni Hytönen  
  Joku pikkulintu aamulla taisi laulella... ;)
kuva 28.09.2005 22:57 Kimmo Säteri  
  Mistä lienee Jouni ssanut moisia päättömiä havaintoja...? :) Olihan siellä Tsendolinon matkustamossa pari tyyppiä, jotka olivat kovin kiinnostuneita tietokoneista. Varsin koeajomainen tilanne siis.
kuva 28.09.2005 22:57 Jussi Kortman  
  Sattuisko löytymään mitään linja kuvaa Kouvolan suunnalta missä ois Dr16 vetämässä?
kuva 28.09.2005 22:54 Kimmo Pyrhönen  
  Perskules, pitäisi tulla tulittamaan tuota 2027:ää, se kun on vältellyt erilaiset kameranlinssini jo kohta 20 vuotta :-( Aika käy vähiin. Toinen linssikarkuri on 2032, mutta eikös se liene jo Hyvinkäällä vaiko jo säilyketölkkeinä Kiinassa?
kuva 28.09.2005 22:49 Jussi Kortman  
  Dv15 2000 olis mukava saada Porvooseen.
kuva 28.09.2005 22:42 Kimmo Pyrhönen  
  Komea syysmaisema. Tältä rataosalta ei täällä paljon kuvia olekaan.
kuva 28.09.2005 22:41 Jussi Kortman  
  Kyllä ja vielä 2 eri Seepraa reilun tunnin sisään on harvinaista tällä radalla.
kuva 28.09.2005 22:27 Juha Vuorinen  
  Kasimir: Luulenpa, että emme puhu yli 4000e maksavasta vaunuvuokrasta, vaan museokalustolla ajettavasta tilausjunasta miittipaikkaan. Esim. lättäjuna (hpk:n veto-veto-liite-veto) ei olisi kovin kallis, jos mukaan vaan saadaan tarpeeksi porukkaa! Moni olisi varmasti valmis panostamaan 10-20e tällaiseen tarkoitukseen.
kuva 28.09.2005 22:24 Jussi Kortman  
  Siinähän sitä taas 1862:nen painaa menemään.
kuva 28.09.2005 22:10 [Tunnus poistettu]  
  Minultakin ääni keväälle. Syksyn viikonloput alkavat olle täyteen buukattuja (mikä on kummallista kun enhän minä koskaan missään käy).
kuva 28.09.2005 22:01 Ville Saarelainen  
  Viime viikolla 4402 oli jo ajossa ja 4401 huilaili Joensuun varikolla, kenties koulutuskäytössä. Pariajokokeista en tiedä, joskin niidenkään aika ei varmaan enää kaukana ole.
kuva 28.09.2005 21:59 Kasimir Kärkkäinen  
  Mielummin keväälle, kun syksylle. Olis enemmän miettimisaikaa. Kuka muuten maksais tilausjunan, jos sellaista tulis? Olis kiva saada klubi ja salonkivaunu (ent. A1) niin näkis vähän ent. pressanvaunuunkin sisälle.
kuva 28.09.2005 21:56 Kasimir Kärkkäinen  
  Taas meni metsään. Minä luulin Laria tummatukkaiseksi ja Anssia vaaleaksi.
kuva 28.09.2005 21:09 [Tunnus poistettu]  
  Vaunut.org:in parhaita ruskakuvia.
kuva 28.09.2005 21:08 Arto Papunen  
  Eikös tuo Dv12 ole harvinaisuus Helsingissä päin?
kuva 28.09.2005 21:00 Valtteri Keski-Säntti  
  Onpa tyylikkään hieno kuva.
kuva 28.09.2005 20:44 Valtteri Keski-Säntti  
  Mikä olikaan tarkka pvm?
kuva 28.09.2005 20:37 Tomi Lapinlampi  
  Onkos Jarkolla piilokoju satamassa mistä näitä bongailet vai mistäs tieto uusien saapumisesta tupsahtaa? :)
kuva 28.09.2005 20:31 Valtteri Keski-Säntti  
  Mistä kannatta kysyä lupa tonne varikolla? (sarjassamme tyhmiä ja ikävystyttäviä kysymyksiä. )
kuva 28.09.2005 20:23 Jouni Hytönen  
  Jos tuo tieto pitää paikkansa, niin tehdas pyörii siis tämän junarungon täyttämiseksi viitisen tuntia.
kuva 28.09.2005 20:18 Jouni Hytönen  
  Kostamuksen katukuvasta löytyy mainos, joka kertoo tehtaan tuottavan 12 tonnia pellettejä minuutissa. Yhden vaunun täyttymiseen menisi siis reilu viisi minuuttia.
kuva 28.09.2005 20:13 Jouni Hytönen  
  Oli kuulemma tänä aamuna 28.9. ollut jo Oulunkylässä menossa kohti pohjoista. Koeajollako kenties?
kuva 28.09.2005 20:03 Oskari Iivarinen  
  Mikä on tuon virallinen käyttötarkoitus?
kuva 28.09.2005 19:59 Oskari Iivarinen  
  Veikkaanpa, että kyseisenä vuonna 2028 sekä ratapiha että kalusto ovat tuolla(kin) todennäköisesti aika lailla erinäköisiä, kuin nyt.
kuva 28.09.2005 19:24 [Tunnus poistettu]  
  Näinpä minäkin tuon kummituksen kesällä Vaalan asemalla. Laittehen lähempi syyni keskeytyy silloon vihaasten sääskien törkiän hyökkäyksen takia. Aika kummallista muuten, että tuollaasia pitää väsätä samahan aikahan kun VR pistää romuuksi käyttökelepoosta kalustoa. Sellaasta jois on jo moottorit valamihiksi montteerattuna.
kuva 28.09.2005 19:23 Lari Nylund  
  Tänään näin neljännen tällaisen Mitsubishi Lancer STW Sport 1,6 maantiellä. Mun reissu kulki reitin Ii-Kon-Aro-Ii. Arolassa tein hukkareissun, juna ehti ennen minua.
kuva 28.09.2005 19:20 Lari Nylund  
  Samainen juna kyseessä. Joo, tuo aikakone tuli koneen mukana ja ajattelin kokeilla. Vaihdetaan (5.9.2028) pois.