Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 28.09.2005 19:10 Lari Åhman  
  Kiinnostaisi myös tietää, tai siis jos joku tietää, että millainen moottori tässä lienee, vissiin joku kuorma-auton kone lienee kyseessä?
kuva 28.09.2005 19:07 [Tunnus poistettu]  
  Menööpä kauas meetingit. Kuka ny jaksaa kevättä jo suunnitella kun talavikin on vielä eres!
kuva 28.09.2005 19:03 [Tunnus poistettu]  
  pitkä oikee, kirraa, nyppy 120, tiukkaa oikee kivi sisässä :)
kuva 28.09.2005 19:00 Olavi Huotari  
  Larin aikakoneesta huolimatta luulen, että tämäkin kuva on otettu tänään :) Onko tämä se juna joka jyristi Paltamon ohi hieman ennen klo 11.00?
kuva 28.09.2005 18:58 [Tunnus poistettu]  
  Ja ei varmastikaan oo mikään vauhtihirmu tuo kulkine :).
kuva 28.09.2005 18:55 [Tunnus poistettu]  
  Jahas, vastaus löytyykin tästä https://vaunut.org/kuvasivu.php/17083.html?pvm=28.09.2005&kuvaaja=454&x=
kuva 28.09.2005 18:55 Eero Heinonen  
  Se on laiska karhu. Vaunupuolella on touhukkaampi. ;)
kuva 28.09.2005 18:54 [Tunnus poistettu]  
  Onko tuossa laitteessa moottori kun siinä on valotkin? Ja tehty näköjään vanhasta tavaravaunusta.
kuva 28.09.2005 18:52 Tommi K Hakala  
  Pölkyt näyttää öljytyn hyvin,estänee hyvin lahoamista...
kuva 28.09.2005 18:50 [Tunnus poistettu]  
  Ei oo Otso vielä menny talviunille :).
kuva 28.09.2005 18:49 [Tunnus poistettu]  
  Nehän on veturin etupäänmerkit eli harrastajien kesken "tikkarit" :).
kuva 28.09.2005 18:48 Tommi K Hakala  
  Hienoa että otsokin näyttää olevan aktiivipalvelussa.
kuva 28.09.2005 18:44 [Tunnus poistettu]  
  Taitaa Eero tarkoittaa sitä kun Dv15:t laitettiin hylkyyn ja vielä se aika on valitettavasti näillä 16:sillakin edessä :(.
kuva 28.09.2005 18:28 Juha Vuorinen  
  Vapaita majoituspaikkoja Mäellä on Cmc:ssä 7, Po:ssa 6 (+ lattiapaikat) ja Martilla Hilttonissa muutama kymmenen. Miitin ajankohta kannattaa suunnitella keväälle. Silloin voisi vaikka tehdä v.org (tilaus)junamatkan ja kunnostaa kalustoa omien mieltymysten mukaan. Loppukeväästä ei myöskään ole lunta rajoittamassa harrastusta.
kuva 28.09.2005 18:14 Samu Sirkiä  
  Vainiollahan niitä on.
kuva 28.09.2005 18:12 Mika T. Polamo  
  Tarkoitin, että sveitsiläinen olisi sopinut Sveitsin eteen...
kuva 28.09.2005 18:06 Arto Papunen  
  Saisikos mistään resiinoita, että pääsisi käymään edes Yltiässä?
kuva 28.09.2005 18:01 Olavi Huotari  
  Kyllä on steriilin näköinen paikka ...
kuva 28.09.2005 18:00 Tommi K Hakala  
  Jaahas,kukas tunnustaa kuvanneensa Simon kuvaamassa Anssia,joka kuvaa Seppoa?
Anssin mv-kuvat on hienoja.
kuva 28.09.2005 17:57 Samu Sirkiä  
  No ei kyse olekaan armeijan ketausharjoituksista. Miittiin ei ole tietenkään pakko osallistua. Jokainen tulee ja menee aikataulujensa mukaan.
kuva 28.09.2005 17:56 Eero Heinonen  
  Heh, no nyt Lari vetäs hatusta pahan! :D Olikohan se peräti 24020...
kuva 28.09.2005 17:54 Olavi Huotari  
  Vaikea on lovettomuuteen uskoa. Tämäkin https://vaunut.org/kuvasivu.php/16867.html kun meni ohi niin olisi se kyllä sellaista pauketta, että harvemmin kuulee. Eipä juuri lovetonta vaunua letkassa ollut.
kuva 28.09.2005 17:53 Eero Heinonen  
  060:n raato löytyy.
kuva 28.09.2005 17:52 Arto Papunen  
  Minä on kyllä millään jaksaisi 3 päivää viettää miitissä.
kuva 28.09.2005 17:51 Eero Heinonen  
  Kulutuspintaa nimenomaan tarkoitin.
kuva 28.09.2005 17:47 Eero Heinonen  
  Ja siis ulkoilutus vaatii paljon etukäteisuunnittelua ja lupien anomista. ;)
kuva 28.09.2005 17:46 Eero Heinonen  
  Kevät voisi olla parempi, koska jos näin arvovaltaista väkeä saadaan, niin pitäähän sitä jotain ulkoiluttaa vaikka Keuruulla tai Myllymäessä. Keväälläkin hommia riittää.
kuva 28.09.2005 17:42 Eero Heinonen  
  Eikö minua ja Jarkkoa enää uskota? ;) https://vaunut.org/kuvasivu.php/15909.html
kuva 28.09.2005 17:42 Samu Sirkiä  
  Enpä tiedä tarkkaa tilannetta vaunumajoituksen suhteen. A91 taitaa olla kutakuinkin HMVY:n oman väen käytössä. Ei mäellä kuitenkaan ole normaaliviikonloppuina tarvinnut tapella punkkapaikoista. Allekirjoittanut on viehtynyt Po:n askeettisempaan interiööriin, ja nimenomaan rahtiosastoon, jonne ei ole talvikylmillä kovinkaan suuri tunku ollut. Tätä miittiviikonlopun yöpymiskuviota täytyisi pohtia HMVY:n porukalla ja järkätä sopiva ajankohta. Vainio ottaa muistaakseni 20¤ kahden hengen huoneessa, tästäkin voinee jonkinlaista sopimusta tehdä hänen kanssaan. Näillä näkymin olen Haapamäellä seuraavan kerran 7-9.10.
kuva 28.09.2005 16:00 Valtteri Keski-Säntti  
  Jes, kivaa. ;)
kuva 28.09.2005 15:52 Joona Kärkkäinen  
  Onkos muuten Monnin seisakkeesta mitään jäljellä?
kuva 28.09.2005 15:52 Joona Kärkkäinen  
  :)
kuva 28.09.2005 15:28 Simo Toikkanen  
  Kas kehveliä. Päivämäärän kun kirjoittaa ensimmäiseen kuvaan väärin, niin se on sitten kaikissa väärin. :( Nyt pitäisi olla oikeat kuvauspäivämäärät kuvissa.
kuva 28.09.2005 15:27 Jukka Markkanen  
  on aika pik poi
kuva 28.09.2005 15:24 Jukka Markkanen  
  niin siis joo näkyyhän se tuosta mutta mihin aikaan.. Etten vain olisi ollut tuola laiturin puolella, paitsi etten muistaakseni tuona päivänä siellä käynyt..
kuva 28.09.2005 15:22 Jukka Markkanen  
  Minä päivänä tuolla olet käynyt?
kuva 28.09.2005 15:22 Jukka Markkanen  
  Onko tämä foorumi :O ;)
kuva 28.09.2005 15:15 Joona Kärkkäinen  
  Vaunumajoitus on Cmc:ssä ja A?? vaunussa ja pari paikkaa taitaa olla Po:ssakin.
kuva 28.09.2005 15:13 Joona Kärkkäinen  
  Tässä ja toisessa kuvassa on kuukausi väärin. (ei millään pahalla) hieno kuva
.
kuva 28.09.2005 15:04 Jukka Markkanen  
  Aika paljon tyyppejä, joita olen nähnyt joissain rautatiepaikassa/tapahtumassa ;)
kuva 28.09.2005 15:02 Jukka Markkanen  
  Tuohan olisi helppo tehdä photarilla ;)
kuva 28.09.2005 14:41 Lasse Härkönen  
  Saattaahan kone päätyä myös jollekin muulle yksityiselle jos Kuusankosken vaihtotyöt loppuvat. Että romutus tai museointi eivät välttämättä ole ainoita vaihtoehtoja.
kuva 28.09.2005 14:17 Kimmo Pyrhönen  
  Niitähän tulee, mutta niin pitääkin jo. Mitenkäs Joensuun puolessa, joko 4402 on ollut ajossa ja joko on pariajoja kokeiltu?
kuva 28.09.2005 13:26 Tatu Lindeman  
  http://www.sveitsinhiihtokeskus.fi/
kuva 28.09.2005 13:20 Mika Hakala  
  ai jaa. luulin että kaikki noi tien lähimpänä olleet raiteet purettiin ja ikuisuuden seisseet vanhat vaunut siirettiin pois.
kuva 28.09.2005 13:16  
  Eerolle: Löysin kuvan missä fillarit näkyy hyvin. Kulutuspintaa on reippaasti.
kuva 28.09.2005 13:14 Mika T. Polamo  
  Kuva Sveitsistä? Sr2 sopisi kuvaan paremmin kuin Sr1.
kuva 28.09.2005 13:10  
  Ei ei ei! Nyt pitää mennä nukkumaan, kaksi kommenttia ja kaksi luki/kirjoitusvirhettä >:( Kuvasta oikealla...etc!
kuva 28.09.2005 13:08  
  Vanhana kouvolalaisena voin valaista asiaa ;) Kuva on otettu n. 500 metriä asemalta itään. Kuvasta vasemmalla on Kouvola lajittelu sekä torni. Kuvassa näkyvällä raiteella seisoo yleensä virkatervevaunuja sekä Tka7. Seepran käyttämä raide johtaa VR-Radan varastoalueelle.
kuva 28.09.2005 13:05  
  Argh, lukihäiriö! Tarkoitit siis onko kulutuspintaa paljon jäljellä? En tullut sitä katsoneeksi, mutta tuo pyörän halkaisija asia jäi askarruttamaan, kun vertailin vanhoja Dv15 kuvia Dv16 kuviin. Onkohan sille mitään estettä, että tähän laittaisi 1180 mm sijasta 1270 milliset? Kuluuhan tuonkin pyörät ja joudutaanhan niitä toisinaan sorvaamaan, mutta fillareitakaan ei voi ikuisesti sorvata, joten mistä varapyörät?
kuva 28.09.2005 12:58  
  Hyvä pointti Eero :) Rehellisesti sanottuna fillarit vaikuttivat astetta kookkaammilta, mitä tässä kuuluisi olla eli 1270 millisiltä, mutta voiko asja olla niin?