|
|
28.09.2005 12:58 | |||
| Hyvä pointti Eero :) Rehellisesti sanottuna fillarit vaikuttivat astetta kookkaammilta, mitä tässä kuuluisi olla eli 1270 millisiltä, mutta voiko asja olla niin? | ||||
|
|
28.09.2005 12:42 | Tatu Lindeman | ||
| Kesäunta nukkuva Sveitsin hiihtokeskuskin on päässyt hienosti kuviin. | ||||
|
|
28.09.2005 12:37 | Eija Mari | ||
| Enpä tiedä tuosta 70 kympin väitteestä vai oliskohan ollut menopelin mittarissa vikaa | ||||
|
|
28.09.2005 12:32 | Mika Hakala | ||
| Hassua kyllä pidän kouvolaa tuttuna paikkana ku olen jo 16 vuotta tavara asiat siellä pääosin tehny. Mutta nyt taitaa mennä sormi muualle kuin suuhun. Missä tämä on otettu? Koria-Keltti jäänteeltä, Tornionmäeltä vaiko savonradalta erkanevalta pistoraiteelta prisman suuntaa jonka käyttö tarkotusta olen koko 17 ja puoli vuotisen ikäni aikana funtsinu... Siis kysymyshän oli: "Missä?" | ||||
|
|
28.09.2005 12:16 | [Tunnus poistettu] | ||
| No joka tapaukses kuski on onneton tunaritoholo. Mitä muuta voi päätellä nysväristä jokoa pääsöö hetkeksi hextisen auton rattiin ja jo muutaman kotvan kuluttua auto tuhannen rusinana. Vähän terveemmät aivot ja juippi sais naatiskella kinneristään vieläkin. | ||||
|
|
28.09.2005 12:00 | |||
| Hehe! Eräs nimeltä mainitsematon henkilö olikin juuri ohjastamassa ko. junaa ;) Museojuna ohitettiin Jokelassa. | ||||
|
|
28.09.2005 11:51 | Eija Mari | ||
| Tuo vaunumajoitus kuulostaa mielenkiintoiselta | ||||
|
|
28.09.2005 11:40 | Kimmo Pyrhönen | ||
| Tarjolla on varmasti haluamansa majoitustason mukaan esim B & B -majoitusta (Martti Vainio) tai vaunumajoitusta á la HMVY. | ||||
|
|
28.09.2005 11:37 | Tuukka Ryyppö | ||
| Kuka maksaa, kun venäläiseen vaunuun vaihdetaan pyöräkerta? | ||||
|
|
28.09.2005 11:30 | Eija Mari | ||
| Totta puhut, majoitusmahdollisuus pitää löytyä! | ||||
|
|
28.09.2005 11:29 | Eija Mari | ||
| ja näin kertoo Turun sanomat asiasta 28.9 http://www.turunsanomat.fi/verkkolehti/?ts=1,4:2:0:0,4:2:1:1:2005-09-28,4:329735,1:0:0:0:0: | ||||
|
|
28.09.2005 10:33 | [Tunnus poistettu] | ||
| Miitti voisi olla kiinnostava. Löytyykö Haapamäeltä yöpymismahdollisuuksia? | ||||
|
|
28.09.2005 09:35 | Simo Toikkanen | ||
| Kiitoksia, näyttää hyvältä. Hakutoimintokin toimii paremmin, kun sarjamerkinnät on kirjoitettu samalla tavalla. | ||||
|
|
28.09.2005 09:34 | Jussi Kortman | ||
| No nyt o viilattu ollakos tyytyväinen? | ||||
|
|
28.09.2005 09:05 | Joona Kärkkäinen | ||
| siis tulossa. | ||||
|
|
28.09.2005 09:05 | Joona Kärkkäinen | ||
| Eli siis vasemmanpuoleinen on menossa ja oikealta tolossa Raahesta? | ||||
|
|
28.09.2005 09:04 | Joona Kärkkäinen | ||
| Onkos muuten samat aggregaatit Rbkt:ssä kuin Eikt vaunuissa vai vaihdettiinko muutoksessa? | ||||
|
|
28.09.2005 09:02 | Joona Kärkkäinen | ||
| Ja boeing 727 on aika vaikee saada tämän tolpan luo koska niitä ei enään pahemmin suomessa näy. (tietysti jollain kuvankäsittelyohjelmalla sais) :) P.S Kokoontumiset syyslomien jälkeen. |
||||
|
|
28.09.2005 08:59 | Joona Kärkkäinen | ||
| Haapamäki olis hyvä paikka ja samalla vois vähän rukata porkkanoita. | ||||
|
|
28.09.2005 08:56 | Joona Kärkkäinen | ||
| Siksikö tuolla höyryää kun vesi tulee kanasta :) | ||||
|
|
28.09.2005 08:51 | Simo Toikkanen | ||
| Mainittakoon näin pilkunviilauksena, että sarjamerkinnät on tavattu kirjoittaa yhteen ilman väliviivaa tyyliin Dv12. | ||||
|
|
28.09.2005 07:50 | Jussi Kortman | ||
| Joo laitahan kuva näytille niin saadaan ihailla Seepraakin. | ||||
|
|
28.09.2005 07:49 | Eija Mari | ||
| Eiköhän se jotenkin järjestyisi kunhan on vaan paikka mihin pääsee junalla :D | ||||
|
|
28.09.2005 07:47 | Eija Mari | ||
| Just niin nyt voi edes kuolastella tota marsun keulaa eli Lari on ihan oikeassa. Nyt voi istua seuraavat 2 tuntia koulutuksessa kun on tulostanut pari marsua ajankulukseen ;D | ||||
|
|
28.09.2005 07:15 | Pasi Seppälä | ||
| Kaipiaisten junahan se siinä. Viime perjantaina vetivät Seepralla tämän, vaunukokoonpanokin oli lähes samanlainen. Kuvakin löytyy tarvittaessa. | ||||
|
|
28.09.2005 06:58 | Pasi Seppälä | ||
| Seepran kuvaaminen linja-ajossa onkin harvinaista herkkua:) | ||||
|
|
28.09.2005 00:40 | Juhani Pirttilahti | ||
| Lovi on jokaisessa venäläisen vaunun pyörässä. | ||||
|
|
28.09.2005 00:17 | Juha Vuorinen | ||
| Calm voisi laittaa tuohon etusivulle linkin erilliselle Miitti-palstalle! Sovitaan aika ja paikka, vaikka ensi kevääksi/kesäksi, kun lumet alkaa sulamaan. Tällöin varmasti kaikki halukkaat pääsevät paikalle! | ||||
|
|
28.09.2005 00:05 | Samu Sirkiä | ||
| HMVY:n puolesta ja allekirjoittaneen organisoimana järjestyisi Haapamäellä kuvaamisen lomaan hyvää lämmittelypuuhaa syksyn koleutta taltuttamaan risusavotan yms. kivan pikku pihapuuhastelun merkeissä. Ja varmaan se tallin takana oleva lähes savusauna saataisiin lämpenemään talkooväelle ja tulta pihagrilliinkin tarjotaan. Kiinnostuneita? :) | ||||
|
|
27.09.2005 23:35 | Olavi Huotari | ||
| Minuakin kiinnostaisi vaunut.orgin kokoontumisajo ja voisin siksi harkita jopa Haapamäelle tulemista, vaikka sinne onkin matkaa. Melko pikaisellakin aikatululla voisi onnistua. | ||||
|
|
27.09.2005 23:20 | Pasi Kokkonen | ||
| Vieläköhän tuon saisi tälle syksylle järkättyä? Kelit alkaa kuitenkin kylmenemään mikä osaltaan saattaa karsia porukkaa pois. Jos pitäisi pe - su miitin, jossa pe olis tulo ja tutustuminen. La talkoot & saunaa & grillibileet(tms) ja su sitten hipsittäs kotio omien aikataulujen mukaan. | ||||
|
|
27.09.2005 23:00 | Perttu Karttunen | ||
| Riippuu kyllä ihan siitä pyörässä olevan loven vakavuudesta, kyllä niitä telejä ja pyöräkertoja venakkoihin on suomessa useinkin vaihdettu. Harvinaisempaa on kuulla täysin lovipyörätön venakkorunko mutta kun jokaista lovipyöräistä venakkoa ei kannata huoltaa niin ne pahimmat otetaan sitten hoitoon... | ||||
|
|
27.09.2005 22:51 | Aki Grönblom | ||
| HMVY:n puolesta voitaisiin ehkä järjestää moisten arvovieraiden kunniaksi jotain pientä kuvattavaa/nähtävää liikkeelle. | ||||
|
|
27.09.2005 22:47 | Mikko Mäntymäki | ||
| Koska sieltä löytyy veturien kuningas. | ||||
|
|
27.09.2005 22:40 | Arto Papunen | ||
| Joo Haapamäki olis aika hyvä. | ||||
|
|
27.09.2005 22:38 | Olli Keski-Rahkonen | ||
| Sellon laajenusosa on jo avattu, mutta vielä on monta rakennusta tulossa tähän maisemaan; 20-kerroksinen toimistotorni, elokuvateatteri ym. | ||||
|
|
27.09.2005 22:37 | Olli Keski-Rahkonen | ||
| Onhan niitä Rbkt:na liikenteessä, mutta niissä ei ole kovinkaan paljon jälkeä Eikt:stä. | ||||
|
|
27.09.2005 22:35 | Kimmo Pyrhönen | ||
| Käy hyvin, koska? | ||||
|
|
27.09.2005 22:33 | Pasi Kokkonen | ||
| Mulla olis idea. Haapamäki olis keskeisellä paikalla maata. Samalla voisi sitten rupattelun ohessa tehdä vähän töitä museokaluston eteen. | ||||
|
|
27.09.2005 22:30 | Kasimir Kärkkäinen | ||
| Kyllähän niitä > Rbkt-vaunuina. | ||||
|
|
27.09.2005 22:25 | Kasimir Kärkkäinen | ||
| Kaupunkirata-asema sinisine asemaatoksineen, Kehä1 hieman uudistunut ja parakin takana Sellon laajennusosan työmaa. Se on jo pitkälle rakennettu ellei jo valmiskin, mutta tuskin nyt ihan vielä. | ||||
|
|
27.09.2005 22:23 | Olavi Huotari | ||
| On kummassakin. Vasemman puoleinen lähti heti, kun juna oli kokonaan omalla raiteellaan. | ||||
|
|
27.09.2005 22:21 | Jouni Hytönen | ||
| Onkos noissa molemmissa kolmikot? Tuo lähempi ainakin on. | ||||
|
|
27.09.2005 22:18 | Kimmo Pyrhönen | ||
| Kokoontuminen on ollut mielessä jo kauan. Olemme vain aika hajallaan pitkin Suomea. Helposti päästävä paikka ja ehkä myöhemmin taas jossakin toisaalla. Eihän sen niin kauhean virallista tarvitse olla. | ||||
|
|
27.09.2005 22:17 | Jouni Hytönen | ||
| Erittäin asiallinen kuva! Täytyy kokeilla samaa kuvakulmaa joku päivä. :) | ||||
|
|
27.09.2005 22:16 | Jari Kuusinen | ||
| Eihän Turku Suomen kartalta mihinkään ole kadonnut! Eikä ratapiha Turusta.. Eit 23260 sen sijaan lienee jo käsittääkseni pala rautatiehistoriaa, mutta Tve se jaksaa edelleen painaa hommia vaunuhallilla - ja saanut kuvanottohetken jälkeen jopa valtuudet Pendojen siirtelyyn tarvittaessa vaunuhallin puolelle ja takaisin! :) | ||||
|
|
27.09.2005 22:12 | [Tunnus poistettu] | ||
| Aiku mukavaa kuulla taas tuota Pohjanmaan murretta värittämässä kommentteja! | ||||
|
|
27.09.2005 22:12 | Anssi Manninen | ||
| Noh,niin! Jos nyt haluaa olla niin tarkka,niin joka toisen junan,joka toisen vaunun,joka toisessa pyörässä lovipyörä. | ||||
|
|
27.09.2005 22:10 | Anssi Manninen | ||
| Tuolla idealla voisi pyyhkiä sitä kuuluisaa. | ||||
|
|
27.09.2005 22:07 | Lari Åhman | ||
| Joka toisessa junassa?? Parempi ilmaus mielestäni on, että lovipyöriä on joka toisessa venakkojunan vaunussa... | ||||
|
|
27.09.2005 22:04 | Anssi Manninen | ||
| Tiällä Iässähhii noita lovipyöriä on joka toisessa venakkojunassa ja silti niillä vaan ajetaan... | ||||