Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 28.09.2005 12:58  
  Hyvä pointti Eero :) Rehellisesti sanottuna fillarit vaikuttivat astetta kookkaammilta, mitä tässä kuuluisi olla eli 1270 millisiltä, mutta voiko asja olla niin?
kuva 28.09.2005 12:42 Tatu Lindeman  
  Kesäunta nukkuva Sveitsin hiihtokeskuskin on päässyt hienosti kuviin.
kuva 28.09.2005 12:37 Eija Mari  
  Enpä tiedä tuosta 70 kympin väitteestä vai oliskohan ollut menopelin mittarissa vikaa
kuva 28.09.2005 12:32 Mika Hakala  
  Hassua kyllä pidän kouvolaa tuttuna paikkana ku olen jo 16 vuotta tavara asiat siellä pääosin tehny. Mutta nyt taitaa mennä sormi muualle kuin suuhun. Missä tämä on otettu? Koria-Keltti jäänteeltä, Tornionmäeltä vaiko savonradalta erkanevalta pistoraiteelta prisman suuntaa jonka käyttö tarkotusta olen koko 17 ja puoli vuotisen ikäni aikana funtsinu... Siis kysymyshän oli: "Missä?"
kuva 28.09.2005 12:16 [Tunnus poistettu]  
  No joka tapaukses kuski on onneton tunaritoholo. Mitä muuta voi päätellä nysväristä jokoa pääsöö hetkeksi hextisen auton rattiin ja jo muutaman kotvan kuluttua auto tuhannen rusinana. Vähän terveemmät aivot ja juippi sais naatiskella kinneristään vieläkin.
kuva 28.09.2005 12:00  
  Hehe! Eräs nimeltä mainitsematon henkilö olikin juuri ohjastamassa ko. junaa ;) Museojuna ohitettiin Jokelassa.
kuva 28.09.2005 11:51 Eija Mari  
  Tuo vaunumajoitus kuulostaa mielenkiintoiselta
kuva 28.09.2005 11:40 Kimmo Pyrhönen  
  Tarjolla on varmasti haluamansa majoitustason mukaan esim B & B -majoitusta (Martti Vainio) tai vaunumajoitusta á la HMVY.
kuva 28.09.2005 11:37 Tuukka Ryyppö  
  Kuka maksaa, kun venäläiseen vaunuun vaihdetaan pyöräkerta?
kuva 28.09.2005 11:30 Eija Mari  
  Totta puhut, majoitusmahdollisuus pitää löytyä!
kuva 28.09.2005 11:29 Eija Mari  
  ja näin kertoo Turun sanomat asiasta 28.9 http://www.turunsanomat.fi/verkkolehti/?ts=1,4:2:0:0,4:2:1:1:2005-09-28,4:329735,1:0:0:0:0:
kuva 28.09.2005 10:33 [Tunnus poistettu]  
  Miitti voisi olla kiinnostava. Löytyykö Haapamäeltä yöpymismahdollisuuksia?
kuva 28.09.2005 09:35 Simo Toikkanen  
  Kiitoksia, näyttää hyvältä. Hakutoimintokin toimii paremmin, kun sarjamerkinnät on kirjoitettu samalla tavalla.
kuva 28.09.2005 09:34 Jussi Kortman  
  No nyt o viilattu ollakos tyytyväinen?
kuva 28.09.2005 09:05 Joona Kärkkäinen  
  siis tulossa.
kuva 28.09.2005 09:05 Joona Kärkkäinen  
  Eli siis vasemmanpuoleinen on menossa ja oikealta tolossa Raahesta?
kuva 28.09.2005 09:04 Joona Kärkkäinen  
  Onkos muuten samat aggregaatit Rbkt:ssä kuin Eikt vaunuissa vai vaihdettiinko muutoksessa?
kuva 28.09.2005 09:02 Joona Kärkkäinen  
  Ja boeing 727 on aika vaikee saada tämän tolpan luo koska niitä ei enään pahemmin suomessa näy. (tietysti jollain kuvankäsittelyohjelmalla sais) :)

P.S Kokoontumiset syyslomien jälkeen.
kuva 28.09.2005 08:59 Joona Kärkkäinen  
  Haapamäki olis hyvä paikka ja samalla vois vähän rukata porkkanoita.
kuva 28.09.2005 08:56 Joona Kärkkäinen  
  Siksikö tuolla höyryää kun vesi tulee kanasta :)
kuva 28.09.2005 08:51 Simo Toikkanen  
  Mainittakoon näin pilkunviilauksena, että sarjamerkinnät on tavattu kirjoittaa yhteen ilman väliviivaa tyyliin Dv12.
kuva 28.09.2005 07:50 Jussi Kortman  
  Joo laitahan kuva näytille niin saadaan ihailla Seepraakin.
kuva 28.09.2005 07:49 Eija Mari  
  Eiköhän se jotenkin järjestyisi kunhan on vaan paikka mihin pääsee junalla :D
kuva 28.09.2005 07:47 Eija Mari  
  Just niin nyt voi edes kuolastella tota marsun keulaa eli Lari on ihan oikeassa. Nyt voi istua seuraavat 2 tuntia koulutuksessa kun on tulostanut pari marsua ajankulukseen ;D
kuva 28.09.2005 07:15 Pasi Seppälä  
  Kaipiaisten junahan se siinä. Viime perjantaina vetivät Seepralla tämän, vaunukokoonpanokin oli lähes samanlainen. Kuvakin löytyy tarvittaessa.
kuva 28.09.2005 06:58 Pasi Seppälä  
  Seepran kuvaaminen linja-ajossa onkin harvinaista herkkua:)
kuva 28.09.2005 00:40 Juhani Pirttilahti  
  Lovi on jokaisessa venäläisen vaunun pyörässä.
kuva 28.09.2005 00:17 Juha Vuorinen  
  Calm voisi laittaa tuohon etusivulle linkin erilliselle Miitti-palstalle! Sovitaan aika ja paikka, vaikka ensi kevääksi/kesäksi, kun lumet alkaa sulamaan. Tällöin varmasti kaikki halukkaat pääsevät paikalle!
kuva 28.09.2005 00:05 Samu Sirkiä  
  HMVY:n puolesta ja allekirjoittaneen organisoimana järjestyisi Haapamäellä kuvaamisen lomaan hyvää lämmittelypuuhaa syksyn koleutta taltuttamaan risusavotan yms. kivan pikku pihapuuhastelun merkeissä. Ja varmaan se tallin takana oleva lähes savusauna saataisiin lämpenemään talkooväelle ja tulta pihagrilliinkin tarjotaan. Kiinnostuneita? :)
kuva 27.09.2005 23:35 Olavi Huotari  
  Minuakin kiinnostaisi vaunut.orgin kokoontumisajo ja voisin siksi harkita jopa Haapamäelle tulemista, vaikka sinne onkin matkaa. Melko pikaisellakin aikatululla voisi onnistua.
kuva 27.09.2005 23:20 Pasi Kokkonen  
  Vieläköhän tuon saisi tälle syksylle järkättyä? Kelit alkaa kuitenkin kylmenemään mikä osaltaan saattaa karsia porukkaa pois. Jos pitäisi pe - su miitin, jossa pe olis tulo ja tutustuminen. La talkoot & saunaa & grillibileet(tms) ja su sitten hipsittäs kotio omien aikataulujen mukaan.
kuva 27.09.2005 23:00 Perttu Karttunen  
  Riippuu kyllä ihan siitä pyörässä olevan loven vakavuudesta, kyllä niitä telejä ja pyöräkertoja venakkoihin on suomessa useinkin vaihdettu. Harvinaisempaa on kuulla täysin lovipyörätön venakkorunko mutta kun jokaista lovipyöräistä venakkoa ei kannata huoltaa niin ne pahimmat otetaan sitten hoitoon...
kuva 27.09.2005 22:51 Aki Grönblom  
  HMVY:n puolesta voitaisiin ehkä järjestää moisten arvovieraiden kunniaksi jotain pientä kuvattavaa/nähtävää liikkeelle.
kuva 27.09.2005 22:47 Mikko Mäntymäki  
  Koska sieltä löytyy veturien kuningas.
kuva 27.09.2005 22:40 Arto Papunen  
  Joo Haapamäki olis aika hyvä.
kuva 27.09.2005 22:38 Olli Keski-Rahkonen  
  Sellon laajenusosa on jo avattu, mutta vielä on monta rakennusta tulossa tähän maisemaan; 20-kerroksinen toimistotorni, elokuvateatteri ym.
kuva 27.09.2005 22:37 Olli Keski-Rahkonen  
  Onhan niitä Rbkt:na liikenteessä, mutta niissä ei ole kovinkaan paljon jälkeä Eikt:stä.
kuva 27.09.2005 22:35 Kimmo Pyrhönen  
  Käy hyvin, koska?
kuva 27.09.2005 22:33 Pasi Kokkonen  
  Mulla olis idea. Haapamäki olis keskeisellä paikalla maata. Samalla voisi sitten rupattelun ohessa tehdä vähän töitä museokaluston eteen.
kuva 27.09.2005 22:30 Kasimir Kärkkäinen  
  Kyllähän niitä > Rbkt-vaunuina.
kuva 27.09.2005 22:25 Kasimir Kärkkäinen  
  Kaupunkirata-asema sinisine asemaatoksineen, Kehä1 hieman uudistunut ja parakin takana Sellon laajennusosan työmaa. Se on jo pitkälle rakennettu ellei jo valmiskin, mutta tuskin nyt ihan vielä.
kuva 27.09.2005 22:23 Olavi Huotari  
  On kummassakin. Vasemman puoleinen lähti heti, kun juna oli kokonaan omalla raiteellaan.
kuva 27.09.2005 22:21 Jouni Hytönen  
  Onkos noissa molemmissa kolmikot? Tuo lähempi ainakin on.
kuva 27.09.2005 22:18 Kimmo Pyrhönen  
  Kokoontuminen on ollut mielessä jo kauan. Olemme vain aika hajallaan pitkin Suomea. Helposti päästävä paikka ja ehkä myöhemmin taas jossakin toisaalla. Eihän sen niin kauhean virallista tarvitse olla.
kuva 27.09.2005 22:17 Jouni Hytönen  
  Erittäin asiallinen kuva! Täytyy kokeilla samaa kuvakulmaa joku päivä. :)
kuva 27.09.2005 22:16 Jari Kuusinen  
  Eihän Turku Suomen kartalta mihinkään ole kadonnut! Eikä ratapiha Turusta.. Eit 23260 sen sijaan lienee jo käsittääkseni pala rautatiehistoriaa, mutta Tve se jaksaa edelleen painaa hommia vaunuhallilla - ja saanut kuvanottohetken jälkeen jopa valtuudet Pendojen siirtelyyn tarvittaessa vaunuhallin puolelle ja takaisin! :)
kuva 27.09.2005 22:12 [Tunnus poistettu]  
  Aiku mukavaa kuulla taas tuota Pohjanmaan murretta värittämässä kommentteja!
kuva 27.09.2005 22:12 Anssi Manninen  
  Noh,niin! Jos nyt haluaa olla niin tarkka,niin joka toisen junan,joka toisen vaunun,joka toisessa pyörässä lovipyörä.
kuva 27.09.2005 22:10 Anssi Manninen  
  Tuolla idealla voisi pyyhkiä sitä kuuluisaa.
kuva 27.09.2005 22:07 Lari Åhman  
  Joka toisessa junassa?? Parempi ilmaus mielestäni on, että lovipyöriä on joka toisessa venakkojunan vaunussa...
kuva 27.09.2005 22:04 Anssi Manninen  
  Tiällä Iässähhii noita lovipyöriä on joka toisessa venakkojunassa ja silti niillä vaan ajetaan...