Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 27.09.2005 22:04 Anssi Manninen  
  Tiällä Iässähhii noita lovipyöriä on joka toisessa venakkojunassa ja silti niillä vaan ajetaan...
kuva 27.09.2005 22:01 Jari Kuusinen  
  Canonilan seeärvitosia ei ihan joka päivä tarvitse vaihtaa, joten niiden loppuminen tulee aina yllätyksenä johon ei osaa varautua, vaikka kameroista kyseisen virtamäärän kyllä näkeekin.. Allekirjoittaneen ensimmäinen paristojen vaihto tuli ajankohtaiseksi aikoinaan marssiessani Höyryveturipuistoon kuvaamaan sieltä löytyvää kalustoa. Parin otoksen jälkeen kamera himmeni tyystin, joten (höyry)vetureita ihailtiin sen jälkeen tumput suorina / käet taskuissa... Reissu ei tietenkään tähän päättynyt, joten seuraavaksi kyseisen kunnan taajamasta löytyvään valokuvausliikkeeseen... Siellä myyjäkaksikko joutui tiukan paikan eteen, kun aluksi ei kyseistä paristoa löytynyt sitten mistään muualta kuin uusien kameroiden myyntipakkauksista - ja niistäkin vain yksi kpl! Pengottuaan riittävän kauan kaikki paikat vähintään kahteen kertaan löytyi sitten laatikollinen CR5:sia jonkun kaapin perukoilta.. Joten kiitokset valok.liikkeelle ja pahoittelut Niilalle - hyvä kun Lvs:ssa löysi edes ras:n! ;)
kuva 27.09.2005 22:00 Jussi Kortman  
  Onks se Martti Vainion Pikku-Huru ku syöksyy ojaan kun on karannut puistosta ja Isoveli tuli vastaan!
kuva 27.09.2005 21:59 [Tunnus poistettu]  
  No toivottovasti ei miitinkiä ainakaan tuos piilopirtis piretä!
Sitäpaitti Juhani tykkäis kuiteski kyttyrää kun paikka pitääs laittaa uusiksi kokouksen jäläkihin!
kuva 27.09.2005 21:58 [Tunnus poistettu]  
  Noin kilometri makasiineilta lähdettäessa on kapearaiteisella ollut vaihde, josta Pankakoskelta tultaessa on päässyt suoraan Lieksanjoen rantaan Rantala nimiseen paikkaan. Se on ollut laaja-alue, jossa kartan mukaan kaperaiteinen on mm. tehnyt laajan ympyrän.
kuva 27.09.2005 21:55 Lari Åhman  
  Kaima, eipä mikään huono idea, ainakaan minun mielestä, kunhan se miitinki on vaan sopivassa paikassa.
kuva 27.09.2005 21:55 [Tunnus poistettu]  
  Yvonnellekkkohan ne meni kaikki trosenlevin hynät?
kuva 27.09.2005 21:54 Anssi Krooks  
  Kiitoksia kehuista. Sain tällä matkalla lyötyä kaksi kärpästä yhdellä iskulla, sillä toteutin (eilen liimasin vedokset albumiin) matkasta kuvakertomuksen erästä kurssia varten. Kaikkiaan lähes neljääkymmentä kuvaa kypsyttelin sunnuntaina hieman yli kuusi tuntia rakkaudella ja Photoshopilla. ;)
kuva 27.09.2005 21:52 Mikko Mäntymäki  
  Ei muuta kuin koko junaan "Radio City" rokkaamaan, jonkun tylsän iskelmän sijasta...
kuva 27.09.2005 21:44 Tommi K Hakala  
  Joo->serlakkiukset,vinlayssonnit ja aalstrommit.
kuva 27.09.2005 21:43 Jari Kuusinen  
  No totta kai tehdään! (Viimeisin havainto 21.09.)
kuva 27.09.2005 21:40 Perttu Karttunen  
  Tokihan mahdollisuus sellaseen miitinkiin kiinnostaisi, ainut että täältä Pohjoiskarjalasta on vähän pitkä matka joka paikkaan :) Tuota Pankakosken radan alkupäätä ja makasiineja tutkiessa löytyi vanha ratalinja, joka on olut nykyistä leveäraiteista rataa huomattavasti alempana, Sokojoen yli on myös vanhaa siltatukea näkyvillä, tosin purettuna.
kuva 27.09.2005 21:40 Marko Anttila  
  Sori nyt vaan, mutta jankutan vastaan, sillä erot eivät minusta niin kovin suuria ole: https://vaunut.org/kuvasivu.php/2387.html. No joo, ovet, katon muoto ja valaisimet ovat erilaiset mutta yleisilme on lähes samanlainen paitsi että tämän 6006:n sisäkatto on kulmikkaampi. Ja onhan tuo 6028 selvästi avarampi... (katto korkeammalla).
kuva 27.09.2005 21:40 [Tunnus poistettu]  
  Savu saunaan hurusta ;^)
kuva 27.09.2005 21:39 [Tunnus poistettu]  
  No eip kommenttini puutu nimestä ku yks kirijain, kyllä sempitääs vielä tajuta. Muutenkin vaikeita nua kuuluisien 20 perheen ulukoomaalaisperääset ja korskeilta kuullostavat sukunimet.
kuva 27.09.2005 21:36 Perttu Karttunen  
  Kah. Veli venäläinen löytäny tasakokoisia Vokkeja :) Hieno runko...
kuva 27.09.2005 21:35 Anssi Manninen  
  Evvvk!
kuva 27.09.2005 21:35 Perttu Karttunen  
  Lovipyörä lienee todennäköisempi, ellei sit jarruvika ollut sellainen että jarrut on aina päällä... Saahan letkassa olla jarruton vaunu kunhan se ei ole viimesenä.
kuva 27.09.2005 21:30 [Tunnus poistettu]  
  Vähän 1057:n loppuaikojen liikkeistä. Sillä vedettiin tuolloin 1971 tavarajunia Seinäjoelta mm. Kokkolaan ja Vaasaan. Siirrettiin vuonna 1972 Kouvolaan. Mitä työtä teki silloin siellä ei ole tiedossani. Samoja varmaan mitä Kouvolan muutkin Ristot tuolloin. Alkuvuodesta 1973 se oli jälleen Seinäjoelle, josta sillä vedettiin taas tavarajunia mm. Kokkolaan ja Vaasaan. Ajoi viimeisen ajonsa 1975 Seinäjoella.
kuva 27.09.2005 21:30 Jussi Kortman  
  Toivotaan parasta ehkä Upm suhtautuu myönteisemmin asiaan, kuin Vr jolla on kiire tuhota kalusto jälkipolvilta.Löytyyhän tehtaalta vielä yksi Move-66 joka on varaveturina,mutta vuosi takaperin oli vielä täydessä touhussa.
kuva 27.09.2005 21:28 Lari Nylund  
  Tuo Sr2 on ihan tarkoituksella kuvassa. Ajattelin, että Emppu tykkäisi kuvasta juuri näin.
kuva 27.09.2005 21:25 Lari Nylund  
  Ehdotuksia otetaan vastaan? Mä voin alkaa järjestämään sellaista, jos kiinnostuneita löytyy tarpeeksi.
kuva 27.09.2005 21:25 Lari Nylund  
  Valitettavasti vaunut.orgin kokoontumisajo jäi järjestämättä tuolla viime viikonlopun huruajelulla, mutta miten on? Onko porukalla kiinnostusta kokoontua jonnekin vaunut.org meetingiin? Sellaisenhan voisi laittaa pystyy.
kuva 27.09.2005 21:23 Lari Nylund  
  Mulla on Mitsubishi Lanceristani ja Finnairin B757:sta yhteiskuva Oulunsalon lentoasemalla.
kuva 27.09.2005 21:20 Lari Nylund  
  Tuo kappale suomalaista rautatietä on siirtynyt jo historiaan. Kuljettaja vihelsi tulo-opastimella "juna tulee"-opasteen (pitkä kimeä), jonka jälkeen alkoi veturissa tarkkailu mistä junansuorittajan vihreä lippu tai valo näkyy pyörimässä. Sen jälkeen pitkä ja lyhyt vihellys ja matka jatkui...
kuva 27.09.2005 21:18 Olli Keski-Rahkonen  
  Kukahan saisi Boeing 727:n ja tolpan 727 samaan kuvaan :)
kuva 27.09.2005 21:18 Anssi Manninen  
  Kylläpä on asjallinen kuva!
kuva 27.09.2005 21:18 Anssi Manninen  
  Lovipyörä tai jarruissa ongelmia.
kuva 27.09.2005 21:17 Anssi Manninen  
  Kilometritolppa 727!
kuva 27.09.2005 21:11 [Tunnus poistettu]  
  Heh heh. Oisko se näin kauan pysynyt pystyssä. En muistaakseni tehnnyt siitä kovin tukevaa. - Aikoinaan Porvoon radan huteria luonnon tarkailutorneja? Hinthaaran ja Haksin välillä yritettiin leikkimielellä syöttää mulle junabongareita varten rakennetuksi. - Veikataanpa tämän nyt kuitenkin olevan b) heinälato.
kuva 27.09.2005 21:01 Valtteri Keski-Säntti  
  Oho! Jerittäin tyylekäs kuva!
kuva 27.09.2005 21:00 Valtteri Keski-Säntti  
  Aivantäysinselvästi TommiH vastaus. ;)
kuva 27.09.2005 20:57 Nikolas Peippo  
  TommiH, ei huru vaan porkkana :)
kuva 27.09.2005 20:56 Lari Nylund  
  Siten, että te ette Kimmon kanssa matkustaneet junassa P68, koska siinä ei ole kyseistä vaunua ohjeen mukaan. Eikös teidän käytössä ollut joku vanhempi?
kuva 27.09.2005 20:56 Tommi K Hakala  
  d;vaunut.org:in ensikesän kokoontumispaikan savusauna,josta voi kuvata ohikulkevan hurun museoajossa?
kuva 27.09.2005 20:54 Lari Nylund  
  Niinpä onkin.
kuva 27.09.2005 20:53 Tommi K Hakala  
  Klonk-klonk-klonk-klonk vikako lieni syynä?
kuva 27.09.2005 20:52 Janne Ridanpää  
  Vastaan d) Kanada. ;)
kuva 27.09.2005 20:52 Tommi K Hakala  
  Harmooniset värit,runsaasti vihreän sävyjä.
kuva 27.09.2005 20:38 Tommi P Toivanen  
  Onhan tuolla kolmaskin punkka. Se on samassa tasossa tuon takaseinällä olevan matkatavarahyllyn kanssa.
kuva 27.09.2005 20:38 Eero Heinonen  
  d) Pertun junienvakoilupirtti. ;)
kuva 27.09.2005 20:29 Eero Heinonen  
  Suden virroitin on todennäköisesti ylhäällä Suden virransaannin turvaamikseksi ja sitä virtaa se ei käytä liikkumiseen.
kuva 27.09.2005 20:27 Otto Tuomainen  
  Eero ehti ensin...
kuva 27.09.2005 20:27 Otto Tuomainen  
  Kyllähän tuo Move siellä lauantaina näytti olevan.
kuva 27.09.2005 20:26 Eero Heinonen  
  Movesta oli havainto lauantain junan ikkunasta.
kuva 27.09.2005 20:20 Eero Heinonen  
  Hmm... Miten tuo pitää tulkita?
kuva 27.09.2005 20:11 Eero Heinonen  
  Käsittääkseni kuvat ovat samasta reissusta kuin Antinkin kuvat, siispä kohdistan Antille kysymyksen, että kai vek:in ominaisuudessa katsoit, minkä paksuisilla fillareilla tämä liikuskeli?
kuva 27.09.2005 19:48 Tommi K Hakala  
  Samassa surkeahkossa kunnossa onpi edelleen tämä veturi...iltakävelyllä kun kuljin ohi pari kaveria istuskeli etupuskinten päällä ja veteli kepua kitusiinsa sivan kassista.
kuva 27.09.2005 19:31 Lari Nylund  
  Ai se tuli sitten minun nimiin? Aloin tuossa aikani kuluksi katselemaan vorgin ensimmäisiä otoksia - 1150 jaksoin katsoa Tk3:n kunniaksi. Joku päivä on jatkettava.
kuva 27.09.2005 19:23 Tommi K Hakala  
  Seikun saha oli aikoinaan Rosenlew-yhtymän saha.
kuva 27.09.2005 19:21 Tommi K Hakala  
  Jos tämä menee poistoon niin istuisi hyvin Haapamäelle pikkuveljiensä viereen...veljessasarjan isoveli.