Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 01.09.2005 20:33 Ville Räihä  
  siis mitään tietoa
kuva 01.09.2005 20:32 Ville Räihä  
  prkl! mihin aikaan tuo meni? ei taas ollut mitään tuollaisesta tilausajosta
kuva 01.09.2005 20:23 [Tunnus poistettu]  
  Tällaiseltahan minä näytin eräänä kovana pakkaspäivänä palvellessani vielä suomalaisia isäntiä https://vaunut.org/kuvasivu.php/5534.html Loppuaikoina olin työssä, Joensuussa, Nurmeksessa, Lieksassa ja Savonlinnassa. Ai niin olihan täällä vielä potretti noista aivan viimeisistä ajoistani Savonlinnassa https://vaunut.org/kuvasivu.php/5902.html
kuva 01.09.2005 20:20 Joona Kärkkäinen  
  Ärsyttävää että Venäjällä on lähes kaikissa tavaravaunissa tuollaiset telit. on kyllä silti K14:sia tarpeeks mutta ei onneksi liikaa.
kuva 01.09.2005 20:03 Olli Keski-Rahkonen  
  Tätä on kysytty aiemmin jo pariinkin kertaan: https://vaunut.org/kuvasivu.php/9017.html
kuva 01.09.2005 19:59 Anssi Manninen  
  Olisiko joku uuden mallinen Vgk?
kuva 01.09.2005 19:23 Tomi Anttila  
  VR ostaa tarkastusmaksujärjestelmän RHK:lta, koska operaattori ei saa määrätä tarkastusmaksuja. Ainoastaan ns. viranomaistaho saa, kuten laki joukkoliikenteen tarkastusmaksuista (904/95) sekä siihen liittyvät asetukset määrittävät.
kuva 01.09.2005 19:20 Kimmo Pyrhönen  
  Ehkäpä jossakin kuvassa...
kuva 01.09.2005 19:01 Tommi K Hakala  
  http://fi.msnusers.com/n8g0fho8020re4ek2n80dhqts3/kiskoillakulkenutta.msnw?albumlist=2
http://fi.msnusers.com/n8g0fho8020re4ek2n80dhqts3/kiskoillakulkenutta.msnw?Page=2
kuva 01.09.2005 18:58 Ville Rautiainen  
  Näissä maaleissa ja lumet ikkunanpielissä näyttää jumalattoman kylmältä kapistukselta. hrr...
kuva 01.09.2005 18:55 Ville Rautiainen  
  Kyllä tämä on P972. Hahaa! Etpä ole saanut kunnon kuvaa minusta. En mene takuuseen, mutta taidan olla tuossa keikkumassa lätän etupään oviaukossa. :)
kuva 01.09.2005 18:24 Jukka Markkanen  
  =)
kuva 01.09.2005 18:21 Jukka Markkanen  
  3013 on sitä keskimallia..
kuva 01.09.2005 18:11 Jussi Kortman  
  Onkohan postivaunu P 9936 ollut koskaan Porvoon liikenteessä käytössä?
kuva 01.09.2005 16:39 Lari Åhman  
  No ainakin tässä vähän aikaa sitte tää proto matkasi hinauksessa kohti Oulua ( https://vaunut.org/kuvasivu.php/16054 ) ja ilmeisesti odottaa siellä edelleen sitä uutta ahdinta. Jos ne sen siihen saavat asennettua niin eiköhän tätä vielä aktiiviajossa nähdä...
kuva 01.09.2005 16:37 Kimmo Pyrhönen  
  Niin, tässäkin on varmasti itseään tukevasti niskasta kiinni pitäen tultu tutulle asemalle, tutun ja arkisen liikenteen pariin, kärsitty vilua ja sormien kohmettumista jalustan kanssa. Tuloksena taas meille nautinnollisia hetkiä koneen äärellä, kiitos siitä!
kuva 01.09.2005 16:31 Kimmo Pyrhönen  
  Onhan tuon 2802:n liikkeistä näkynyt täällä kuvia. Vaikka 4142:lla onkin uusaktivismin aika, enää se ei ole kaupallisessa liikenteessä, jota lausahduksella tarkoitin. Olisi muuten hauskaa, jos tänne ilmestyisi kuva iloselta (?) 1980-luvulta, jossa samat koneet olisivat!
kuva 01.09.2005 16:22 Nikolas Peippo  
  Ehdottomasti tämän sivuston parhaat talvikuvat!!
kuva 01.09.2005 16:05 Jouni Hytönen  
  Kyllähän protot liikkuivat usein junaparissa P101/106 Tampere-Pieksämäki-Tampere, eli nämä yksiköt ovat hyvinkin voineet osua samaan kuvaan vaikkapa Jyväskylässä tai Pieksämäellä. Muistan kyllä, että tämä 4142 oli etenkin loppuaikana sitkeästi Raumalla, sitä näki Jyväskylässä verraten harvoin.
kuva 01.09.2005 15:48 Miika Rissanen  
  sekä valko- että punavalot päällä? hämmentävää :S
kuva 01.09.2005 15:46 Pauli Kyllönen  
  Mikäs juna tuossa vasemmalla vilahtaa ohitse?
kuva 01.09.2005 15:43  
  Tainnut tulla 3013:lla kiire töihin lähtiessä, kun ei ole kerennyt meikata...jäänyt ripsivärit ja silmänympärysvoiteet laittamatta :D
kuva 01.09.2005 15:37 Eero Heinonen  
  Upea kuvasarja.
kuva 01.09.2005 15:34 Olli Keski-Rahkonen  
  Eikös tän 2802:n aktiiviaika jatku yhä?
kuva 01.09.2005 15:21 Kimmo Pyrhönen  
  Noin, nyt sekin on korjattu. Tulipa muuten mieleen, että kyseinen Proto-Vaalee oli mahdollista kuvata aktiiviaikanaankin lättien kanssa. Tuskin kuitenkaan tämän 4142:n kanssa, joka oli Pieksämäen kirjoilla.
kuva 01.09.2005 15:13 Joona Kärkkäinen  
  miltä asemalta?
kuva 01.09.2005 15:03 Miika Rissanen  
  kyllä
kuva 01.09.2005 15:02 Miika Rissanen  
  mutta onkos kellojen viisarit ylhäällä vai alhaalla, vai onko kellotaulut tulessa?
kuva 01.09.2005 15:01 Miika Rissanen  
  awh, samassa kuvassa alsti, sami kokeiluvärityksellä, helsingin asema ilman katosta ja postitalo....
kuva 01.09.2005 14:59 Miika Rissanen  
  albiinosusi
kuva 01.09.2005 14:33 Torbjörn Sandell  
  Korjataan nyt vielä sen verran, että P 972 kulkee Ol-Ilm... :)
kuva 01.09.2005 14:18 Tuukka Ryyppö  
  Tuo junahan levitoi :)
kuva 01.09.2005 14:14 Valtteri Keski-Säntti  
  Näissä talvi-iltatunnelma kuvissa on sanoinkuvaamattoman mahtava tunnelma... :) Näitä vaan lisää.
kuva 01.09.2005 14:07 Timo Palokangas  
  Tästähän vilistää 10.9 lättä ohi matkalla Jyväskylästä Ähtäriin. Mutta millä aikataululla?
kuva 01.09.2005 13:56 Jorma Rauhala  
  Keuruulla ei ole muita raiteita kuin mitä kuvassa näkyy. Keuruun ja Alavuden asemien vaihteet kääntyvät vain paikallisesti paikan päällä. "Radio-ohjaaja" ei niitä pysty Seinäjoelta kääntelemään.
kuva 01.09.2005 13:52 Pyry Entonen  
  Kaikki sivuraiteet on purettu jo kauan sitten paitsi nuo jotka näkyy kuvassa.
kuva 01.09.2005 13:38 [Tunnus poistettu]  
  Onko Keuruulla vielä Tiwi? Oy:n sivuraide? Otavan kirjapainon raidehan purettiin jo aikaa sitten. Luulisi että paperinkuljetus kirjapainoon rautateitse olisi järkevää, ei ehkä niinkään kirjojen.
kuva 01.09.2005 13:20 Pauli Kyllönen  
  Jos kerran suoran pääkulkutie pitää olla raide 1 niin saas nähdä käykö sama homma Oulussa, jossa on myös raide 1 aseman vieressä ja raiteet 2-3 sitten. Oulussa on tällä hetkellä raide 2 se suorin ainaki pohjoisesta tultaessa, tosin 3 taas on suorin etelästä tultaessa.
kuva 01.09.2005 13:10 Kimmo Pyrhönen  
  Ilmeisesti vaatii, koska siellä ei ole ollut junakohtauksia, vaikka liikenne nyt kesän ajan on ollut varsin vilkasta. Mutta onkohan suunnitelmissakaan muuttaa tämä kauko-ohjatuksi?
kuva 01.09.2005 13:05 Timo Palokangas  
  Eikös Keuruun saaminen kohtauspaiksi vaadi "miehityksen"?
kuva 01.09.2005 12:43 Teppo Niemi  
  Kyllä nelosraide on purettu Keuruulta jo 1990-luvulla, muistaakseni samassa yhteydessä kun ratapihaa muutenkin kunnostettiin.
kuva 01.09.2005 12:26 Jorma Rauhala  
  Kasimir: Hietalahden oma ratikkalinja oli tuolloinkin kuutonen, mutta kun nyt on vappu ja marssit kaupungilla, kymppi ei kulkenut omaa reittiään Kallioon Linjoille. Sosiaalidemokraatit kokoontuivat mielenosoitusmarssia ennen Hakaniementorille ja kommunistit sekä kansandemokraatit Senaatintorille. SDP marssi keskustan kautta Töölöön (Mäntymäelle) ja SKP+SKDL keskustan kautta Hakaniementorille. Poikkeusreittejä oli paljon ja liikenteenohjaus valvoi, etteivät nuo eripuraiset ryhmät törmänneet toisiinsa :)
kuva 01.09.2005 12:13 Jouni Hytönen  
  On näemmä tavuviivat osattu unohtaa jo tuolloin. :-/
kuva 01.09.2005 12:10 Jouni Hytönen  
  Äh, ennenkuin joku ehtii tähänkin jotenkin puuttua, vakuutan tietäväni, ettei noissa langoissa tietenkään vielä jännitettä ole. ;) Ähäkutti!
kuva 01.09.2005 12:09 Jouni Hytönen  
  Mielenkiintoista, että kolmosraiteelta on lähtöopastin, mutta ei sähköjä.
kuva 01.09.2005 12:06 Tomi Lapinlampi  
  Lahdessahan on myös nyt ratapiharemontin aikaan melkoinen härdelli ja raidenumeroinnille voi vielä sielläkin tapahtua jänniä asioita kun nykyisten raiteiden 1 ja 2 itäpuolelle valmistuu uusi laituri. Vaiko eikö?
kuva 01.09.2005 11:38 Otto Vesterinen  
  Onko Keuruun nelosraide purettu vai jääkö se vain muuten ulos kuva-alalta?
kuva 01.09.2005 11:36 Otto Vesterinen  
  Meneekös tuota siltaa pitkin vielä myös kevyen liikenteen väylä/ kävelytie. Joskus vuonna 1990 tuli sitä pitkin käveltyä.
kuva 01.09.2005 11:34 Otto Vesterinen  
  Joo, liikennepaikan suorimman raiteen kuuluu olla numeroltaan ykkönen. Näin menee sääntö, mutta kyllä tuo käytäntö monelle tavalliselle matkustajalle naurun tai ihmetyksen tuottaa.
kuva 01.09.2005 10:57 Petri Koskela  
  Katsastamatta on laite ainakin jäänyt jos ison valkean kilven alimmaista osaa oikein tulkitsen. Tarvitsisiko Sveitsiin rekisteröity koje oikeastaan CE-merkkiä?
kuva 01.09.2005 10:04 Ville Saarelainen  
  Ei liene vaikea arvata VR:n haluukkuustasoa Ukin paikkuajosta. Mutta ehkä sitten joskus muun operaattorin toimesta, kun henkilöliikenne avautuu kilpailulle.