Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 07.08.2005 15:21 [Tunnus poistettu]  
  Loppuopastinlevyt vaikka JT ei enää vaadikaan, mutta tuskin kieltääkään.
kuva 07.08.2005 15:20 Joona Kärkkäinen  
  Kiva kuva kumma ku VR panee Sr2 vetureita (kiito) tavarajuniin kyllä Sr1 menee sitä 120 km/h vauhtia mitä tavarajunilla on suurin nopeus ja susia niitä pitäisi riittää (110 kpl)
kuva 07.08.2005 15:14 Eero Heinonen  
  Ettei se vaan olisi jonkin sortin mittavaunu, jossa on mahdollisesti jotain uusinta uutta mittalaitteistoa, jolla saadaan kaltevuuksia yms. selville? Jos ne tarkistaa, että Lännen ratapihasta tuli tasokas ratatöiden jälkeen? :)
kuva 07.08.2005 15:06 Eero Heinonen  
  Ja loppuosa kommentista jäi uupumaan, siis asjallinen parivaljakko tuo proto ja Eift.
kuva 07.08.2005 15:05 Eero Heinonen  
  Ja kuvassa myös toinen harvinaisuus, Eift 23416 (!).
kuva 07.08.2005 14:08 Ville Saarelainen  
  Tässä on se luvattu video: http://junat.idlaajat.net/vsaar/Hko_050806-1533_M1904.avi
kuva 07.08.2005 13:45 Tomi Lapinlampi  
  Jaaha, että käännettiin siis. Sittenhän se meni mm. tuosta: https://vaunut.org/kuvasivu.php/8377.html . Pari lauantaireissua taitaa olla vielä jäljellä, pitäisiköhän yrittää bongata Kana :)
kuva 07.08.2005 13:35 Ilkka Jokelainen  
  Jonne: Kyseinen vaunu kätki sisäänsä halkoja. :)
kuva 07.08.2005 13:34 Ilkka Jokelainen  
  tomi_: Mitä ilmeisimmin se kävi kolmioraiteella kääntymässä, allekirjoittanut tosin oli varsinaisen käännön aikana hakemassa grilliltä lihapiirakkaa, mutta olin kuulevinani tutun pillin vislauksia kauempaa kuin ratapihalta.
kuva 07.08.2005 13:21 Jonne Reitti  
  Mikäs ton ensimmäise, "hieman" ränsistyneen, vaunu tarkoitus oli?
kuva 07.08.2005 13:17 Tomi Lapinlampi  
  Kuvista päätellen Kana käännettiin ympäri Varkaudessa, vai? Ainakin se on tässä eri päin kuin kuvassa https://vaunut.org/kuvasivu.php/15709.html .Kääntöön ei taida olla muuta keinoa kuin Varkauden kolmioraide, siis kiersikös 665 sen lenkin?
kuva 07.08.2005 13:05 Jukka Markkanen  
  no, joo ei linkit toiminu, joudutte kopsaamaan :~)
kuva 07.08.2005 13:04 Jukka Markkanen  
  tjaa.no-ip.org/juketsu/hou.avi Aika huono, kun aurinkoa vasten otettu, Varkaus! tjaa.no-ip.org/juketsu/hou2.avi ,Varkasu ja tjaa.no-ip.org/juketsu/hou3.avi , Huutokoski
kuva 07.08.2005 12:46 Petri Pitkänen  
  Tarkka paikka lienee n. 237 metriä länteen Pellosta... ;-)
kuva 07.08.2005 12:43 Petri Pitkänen  
  Tavallaan tuo aurausmerkki tarkoittaa 'ylikulkua', sillä tuo on tieto aurausta suorittavalle yksikölle lähestyvästä "tasoristeyslankutuksesta", jossa 'auran terät on nostettava'. Toinen, suorakaiteen muotoinen merkki, jossa on musta kehys ja oranssi sisus, kertoo, että 'auran siivet on suljettava'. Tämä tietenkin siis laitureiden kohdalla. Vaatii salapoliistyötä selvittää merkkien nykykäytäntö, kun niitä on rataosa edelleen täynnä siirtymäajan erään kulminaatiopisteen täytyttyä, kun niitä ei enää JT tunne. Toinen vaihtoehto on, että talvet ovat Suomessa lopetettu.
kuva 07.08.2005 12:31 Jukka Markkanen  
  Minäkin voin laittaa pari videota! Sain jopa aika hyvän videon
siitä H853, joka sujahti ohi! Kuvasin sen vaunun portailta :D
kuva 07.08.2005 12:29 Petri Pitkänen  
  Kestääkö jollakin junalla ajaa Pasilasta Stadiin 7 minuuttia, vaikka kyseessä olikin "noin" -ajat? Kaikki asemilla tuhlattu aika ovensulkemisineen paikataan kyllä matkalla, vai mitä Lari?!
kuva 07.08.2005 12:25 Jukka Markkanen  
  Melkein sait minutkin kuvattua
kuva 07.08.2005 12:24 Jukka Markkanen  
  Hieno oli tuo matka! Vaunujen kolke vaan puuttui =)
kuva 07.08.2005 12:24 Lari Åhman  
  Noh, olinhan sitä minäkin vetämässä hirsiä Kouvolasta Iisalmeen saakka 24099:ssä, mutta ajattelinpa kuitenkin jäädä junasta tänne ihmeelliselle liikennepaikalle... :P On paljon mahdollista, että sama kone tulee taas P972:ssa takaisin.
kuva 07.08.2005 12:23 Jukka Markkanen  
  Nuissa oli kiva istua =)
kuva 07.08.2005 12:22 Jukka Markkanen  
  Minäkin olin tuola reissulla! Meni niin kovaa että päätä huimasi :~)
kuva 07.08.2005 12:22 Petri Pitkänen  
  Tämä, ellei sitten näitä ole enemmänkin liikenteessä, tuotiin Länsisatamaan (Hki) 4/8. Ei auennut tuo käyttötarkoitus silloinkaan...
kuva 07.08.2005 12:17 Simo Virtanen  
  Ihmeelliseltä näyttää. Kyllähän Kouvolasta junia lähtee 00.13 ja 08.33 välilläkin. Esim. P 84 / P 902 Joensuusta saapuu Kouvolaan 05.09 ja jatkaa Helsinkiin 05.24..
kuva 07.08.2005 11:46 Otto Tuomainen  
  Tästä veturista ei täällä ilmeisesti ollutkaan aikaisemmin kuvaa?
kuva 07.08.2005 11:45 Tero Virta  
  Vaunu lähti Ilmalasta P281 mukana. Se ja tuo CEmt menivät suljettuina koko matkan ja ovat lisävaunuina seuraavan päivän junissa. Olin saattajana Ilmalasta Helsinkiin.
kuva 07.08.2005 11:41 Pauli Kyllönen  
  Tämä proto-vaalee veti eilen P80:n Iisalmeen, tosin vartin myöhässä.
kuva 07.08.2005 11:17 Toni Aitta  
  Ja Dr16 2802 P73 keulilla. Proto on yhä ehjänä.
kuva 07.08.2005 11:17 Petri Pitkänen  
  Hyvin kuvattu, Antti! Ei näy turhia maleksijoita kuvissa.. ;-) Niistä toisista yksilöistä siellä jonossa... akun lataus ja toimiin 1-turneessa Sepon kanssa!
kuva 07.08.2005 10:25 Valtteri Keski-Säntti  
  Jopas hienon kuvan pläjäytit esille. Vempukin ilman punavaloja. :) Joko merisataman rata on purettu..?
kuva 07.08.2005 10:23 Olavi Huotari  
  Nyt olen siirtänyt loputkin kuvat rataosalta Suolahti-Keitelepohja kuvasivuilleni. Niitä on 35 ja ovat melkolailla peruskamaa, mutta jos kiinnostaa niin löytyvät osoitteesta http://noviisi.1g.fi/kuvat/Kuvia+Jyv%E4kyl%E4-Haapaj%E4rvi+ratosalta/ .
kuva 07.08.2005 09:25 Kimmo Pyrhönen  
  Leyland 0.400
kuva 07.08.2005 08:35 Kimmo Pyrhönen  
  6nen taitaa tarkoittaa, että olivat ruosteessa Keitelepohja-Saarijärvi -väliltä? Se on ainakin ollut se hiljaisin osuus.
kuva 07.08.2005 08:24 Ilkka Jokelainen  
  Jahas, jahas, sitä on oltu laiturilla kuvaamassa kun allekirjoittanut on vedellyt hirsiä makuuvaunun hytissä. :)
kuva 07.08.2005 06:42 [Tunnus poistettu]  
  Tekis mieli mennä katkoo noi puut tosta radalta. :D
kuva 07.08.2005 02:20 Juhani Pirttilahti  
  Virroitin ei vaikuta kovin hyväkuntoiselta.
kuva 07.08.2005 01:57 Reijo Salminen  
  Siis pian tämän kuvan jälkeen Dv15 1983 nostatti viimeiset kiskokalustokömyt koskaan Katajanokan taivaalle. Vesillä liikkuvat ystävämmehän vielä kerkiää kuvaamaan.
kuva 07.08.2005 01:09 Johannes Erra  
  Ei ylhäällä eikä alhaalla, pikemminkin päinvastoin :)
kuva 07.08.2005 00:33 Jokke Harju  
  Ok. Luulin että äänen mukaan siellä olis menny 3xDr16 ja pellettijuna, mutta ehkä metsä muuttaa ääntä. sitä tunnelmaa ei voi ajatella, se pitää kokea. (Tai sitten se oli mulle uutta, ja teille arkipäivää, kun Kaustisella ei oo rautatietä)
kuva 07.08.2005 00:22 Olavi Huotari  
  Maanantaina tyhjiä vaunuja oli Kannonkoskella ja Keitelepohjassa. Sitä vain ihmettelin kun ainakin Kannonkoskella samat vaunut olivat vielä perjantainakin, tosin jo täyteen lastattuina. Täällä Kainussa vaunut ovat lastattavana vain tasan vuorokauden.
kuva 07.08.2005 00:18 Olavi Huotari  
  No eipä tullut käytyä sisällä, joten vanhat uutiset jäi lukematta. Minä muuten bongasin sinut taas Viitasaaren ABC:llä sunnuntaina. Olin siellä syömässä kun kävelit vessan suunnasta pihalle. Siellä sinua ei kuitenkaan enää näkynyt kun itse olin lähdössä.
kuva 06.08.2005 23:07 Jari Kuusinen  
  Eipä ole yhtään ehyttä ikkunaa enää - eikä edes loisteputkea tai hehkulamppua! Jollain on vissiin hermo palanu junaa odotellessa? Kävikös Olavi lukemassa 30.08.1991 ilmestyneen iltapäivälehden aseman sisätiloissa? :P
kuva 06.08.2005 22:53 Tero Korkeakoski  
  No periaatteessa Mäntyluotoon ei mene kuin kaksi junaa päivässä Tampereelta vaan isoin osa liikenteestä on lyhyitä/kevyitä rikastejunia. Raumalle menee enemmän, mutta ei sielläkään ole satama-alueen raiteita sähköistetty paria lyhyttä lähtöraidetta lukuunottamatta.
kuva 06.08.2005 22:50 Jari Kuusinen  
  Tuli niin ikään kierrettyä tuon Äänekoski-Haapajärvi radan liikennepaikat läpi viime sunnuntaina. Ainoa paikka, missä raakapuuta lastataan tällä hetkellä vaunuihin on Keitelepohja. Paikalla oli tuolloin 8*Sp ja 2*Ocpp -vaunuletka, joista 8 oli jo täyteen lastattu. Kiskot kiiltivät Haapajärveltä etelään, mutta olivat jo sitten jonkin verran ruosteessa Keitelepohja-Haapajärvi -välillä. Pihtiputaan ratapihalla oli sitten hieman enemmän puutavaraa joko jemmassa tai hylättynä, mutta tuoreita jälkiä vaunuista, junaliikenteestä tai raakapuun lastauksessa syntyvästä kaarnasilpusta ei löytynyt...
kuva 06.08.2005 22:49 Ari Palin  
  Porin radallakin sähköistys päättyy Porin ratapihalle eikä jatku Mäntyluotoon, vaikka sinnekin on ainakin kohtalaisesti tavaraliikennettä. Mitenköhän on Raumalla? Onko satama-alueen raiteet sähköistetty?
kuva 06.08.2005 22:13 Ville Saarelainen  
  Kuski avasi valtaventtiiliä aika reippaasti ja Kana löi hieman sutiakin lähtiessä. Videokameran näkemyksen lähdöstä laitan näytille jahka kerkiän.
kuva 06.08.2005 22:04 Hannu-Heikki Puupponen  
  Tuli mieleen kysyä, että minkälainen moottori tällaisessa oli?
kuva 06.08.2005 21:36 Eero Heinonen  
  Tyylin etumatkaa rivakalla otteella valtikasta höystettynä.
kuva 06.08.2005 21:35 Valtteri Keski-Säntti  
  Kanat ovat hienoja, ja kuva ei ole sen huonompi. :)
kuva 06.08.2005 21:33 Valtteri Keski-Säntti  
  No eivät kaikki: https://vaunut.org/kuvind.php?kuvaus=&paikka=&tyyppi=0&kuvaaja=85 ... Ja Pieksämäen laskumäkikuvat ovat edelleen aavikkoa. ;)
kuva 06.08.2005 21:33 Eero Heinonen  
  Radallahan on käsittääkseni loppupeleissä varsin vilkasta raakapuuliikennettä Pohjanmaan rannikolle ainakin ja lisäksi Haapajärven järkkäri käy ilmeisen vakinaisesti Keitelepohjassa asti.