Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 05.09.2005 20:44 Tapio Juomukkaharju  
  Ei vielä, tuo mies katselee joko pääsisi saunaan vaan ei vielä mutta "jotta jotain siitä tietäisin saunomassa olin sllä minäkin" Tuttu mies on kuvassa vaan en kerro kuka. Saunassa oli tosi upeet löylyt,noet kävimme uimassa pois Töölönlahdessa. Ja sitten junalla Tampereelle,siis minä ei muut Hesalaiset.IC 183.lla. Upea kokemus:)
kuva 05.09.2005 20:44 Valtteri Keski-Säntti  
  No ei! Olen täysin samaa mieltä! Näin täältä Espoosta ei deevereitä ikinä näe liikaa. Kyllähän niihin voisi ainakin 10 kuvaa filmirullasta tuhlata... ;) Vaikka Vemput ovat... öhömm... hiukan.. öö.. miten sanoisi.. hienompia - sokkoakseleineen ja kytkintankoineen. ;)
kuva 05.09.2005 20:40 Tommi K Hakala  
  Mitähän tuolla taustan Gbt-vaunulla on tuotu/viety?
kuva 05.09.2005 20:38 Tommi K Hakala  
  Siinä sitä olisi booliainesta isompiinkin häihin...
kuva 05.09.2005 20:35 Valtteri Keski-Säntti  
  TULENARKAA 1 lk - todellinen ensimmäinen luokan vaunu. :)
kuva 05.09.2005 20:30 Jani Tuominen  
  Huoh. Kuinka upea nosturi ja .. kaikki ovat varmasti historiaa.
kuva 05.09.2005 20:29 Jani Tuominen  
  Olikohan tuolloin vielä toiminnassa? Joku tyyppihän tuolla on.
kuva 05.09.2005 20:27 Jorma Rauhala  
  Nytkös kiuasta sammutetaan ;)
kuva 05.09.2005 20:23 Jorma Rauhala  
  "onpas hieno logo" 1980-luvulta, eikä voi erehtyä, että se on Valtionrautatiet. Muodokaskin se on ja hyvännäköiset kaaret pehmentävät näkymää - meinaa ihan jalat mennä solmuun.
kuva 05.09.2005 20:18 Jouni Hytönen  
  Saksalaisissa kilvissä oleva leimuhitsauskuorma-auto touhuilee Siilinjärven ja Viinijärven välillä. Juankoskella se tuli kuvattuakin toissaviikolla.
kuva 05.09.2005 20:11 Jorma Rauhala  
  Sykähdyttävä ajankuva! Nykyajan nuorisomuodin mannekiinit napapaitoineen ison-Veen suojeluksessa, ihan lipan alla. Puna-valkoinen veturi ja teinien hiukset myös samaa sävyä. [Tiedetäänköhän muuten HT:n kotona mitä radan varrella oikein tuleekaan kuvattua ;)] Niin ja olispa jollain vertailukuva 50-luvulta: vaikka Rulla-Pekka ja siinä vierellä lättähattuja ja surinasussuja!
kuva 05.09.2005 20:00 Jani Tuominen  
  Juu
kuva 05.09.2005 19:53 Tapio Juomukkaharju  
  Tampere Viinikka jonka lyhenne on Vka ,Ylö on Ylöjärvi, Tpet on Perkiön tavararatapiha (Tampereen tavarajunien tuloratapiha) yleensä jos Tampere (suorittaja) muuta ohjetta anna.
kuva 05.09.2005 19:43 Tapio Juomukkaharju  
  No, yhen jälkeen vaidoin kuvan kun huomasin että se oli tosi surkee, kelpaako?
kuva 05.09.2005 18:46 Tommi K Hakala  
  Tänään töihin lomalta palattuani huomasin ruokalamme seinällä metson(siis lokomon)90-vuotisjuhlien jäljiltä historiikkikuvia,yhdessä tälläinen c600 juuri valmistuneena keltamustassa värityksessä(ilmeisesti,mustavalkokuva)joka oli näitä ruåtsiin myytyjä.
Toisessa kuvassa viimeinen Lokomon tekemä Dv12 tekijöineen potretissa veturin päällä...ja viimeisenä kuva jossa oli valmistunut juuri Dr13 2301 ja vieressä hallissa toinen puolivalmis maalattuna.Kolmas oli vasta työn alla metallin värisenä.
kuva 05.09.2005 17:52 Joona Kärkkäinen  
  siis tekniikan ei telniikan.
kuva 05.09.2005 17:47 Joona Kärkkäinen  
  Aika törkeä "pinkein ratikka ever"
kuva 05.09.2005 17:42 Eero Heinonen  
  Tutkin tuossa juuri Riihimäen turvallisuusmääräyksiä vuodelta 1997, jossa Laskumäki-kohdassa mainitaan veturit, joilla mäki saadan ylittää. Ulkomuistista siinä mainitaan ainakin sarjat Tve1-5, Dv12, Dr13, Tve4 ja Dv15- ja Dv16-sarjoista ainoastaan Dv15 1977.
kuva 05.09.2005 17:40 Joona Kärkkäinen  
  on se vemppu,vempu,vemputin,voivoi,veevee,karhukoira ja rysky. niin kun Dv15 ja Dv11:kin oli. ja tulevaisuus hylkäys lähiaikoina.
kuva 05.09.2005 17:39 Eero Heinonen  
  Viinikka.
kuva 05.09.2005 17:16 Arto Papunen  
  Mikä ihmeen Vka?
kuva 05.09.2005 17:13 Juhana Nordlund  
  V-mäinen kuva? ;)
kuva 05.09.2005 17:13 Jani Tuominen  
  No kuin katoin yheltä, niin kuva oli tosi pieni.
kuva 05.09.2005 17:02 Pekka V. Puhakka  
  Huomioni kiinnittyy Sr2:n helman yksityiskohtiin, jotka tässä kuvassa pääsevät erityisen hyvin oikeuksiinsa.
kuva 05.09.2005 16:40 Valtteri Keski-Säntti  
  Hehee... :P V-logoa.
kuva 05.09.2005 16:22 Ville Saarelainen  
  Optinen illuusio (miehille): tuijota kuvaa 10 sekuntia niin huomaat veturin. :-)
kuva 05.09.2005 16:11 Eija Mari  
  Kuolastettavan hyvän näköisiä otuksia - siis nuo marsut
kuva 05.09.2005 15:45 Tapio Juomukkaharju  
  Veturit on näköjään sielläkin vähissä, 3233/3232 Vka-Ylö-Tpet on tänä kesänä tullut tehtyä Seepralla(1866) kerran ja eipä vauhti päätä huimannut.Keväällä oli Sr1 samalla reissulla ja turva vaunuja 15 kpl sillä Ylö:llä ei ole kuormausraiteella sähköjä.
kuva 05.09.2005 15:42  
  Jerittäin asjallinen kuvasarja, hauskoilla kuvateksteillä :)
kuva 05.09.2005 15:21 Eija Mari  
  No tiätty se kuski on keittänyt kostarikat työsuhde-braunilla ja parempi puolisko on laittanut särvintä mukaan siihen vetkujen putkikassiin :D
kuva 05.09.2005 15:19 Eero Heinonen  
  Taiteellisia kuvia. ;)
kuva 05.09.2005 15:14 Mika Hakala  
  Vaan ei kuusaankosken rautateillä paljoo matkustella. Ei jänikset eikä muutkaa.
kuva 05.09.2005 15:07 Eero Heinonen  
  Huomaa suurempi mittakaava. :) Ryskythän ovat niin yksilöitä, että laskumäki koneet ovat yleensä käytön perusteella valittuja. Lisäksi ainakin aikanaan niillä oli ongelmia sokkoakselin vastapainon kanssa mäessä työskenneltäessä, en tiedä onko kaikki kuudettoista saanet pienen viilauksen jotta ovat mäkikelpoisia mutta ainakaan kaikki viidettoista eivät olleet ilmeisestikään tarpeeksi "viilattuja". :)
kuva 05.09.2005 14:53 Joona Kärkkäinen  
  Tuo on muuten todennäköistä ja sitä vahvistaa se että siinä lukee (siis telniikan maailmassa) "VR:n oma leimuhitsauslaite saataneen käyttöön vielä tämän vuoden aikana."
kuva 05.09.2005 14:46 Niklas Savinsaari  
  Oho, kirotusvirhe, eli 2568 eikä 2658 tuossa T3928:ssa...
kuva 05.09.2005 14:12 Miika Rissanen  
  näiden saranoiden kulmia pitäis alkaa pyöristelemään lekalla että yleisilme sopisi tuohon lippaan
kuva 05.09.2005 13:56 Niklas Savinsaari  
  Tuohon aikaan tuosta vielä jyräsi Dr13-pikureitakin... Etualan raiteelle johtava vaihdehan on myös joitain aikoja sitten jo purettu. Itse raide taitaa osin olla olemassa.
kuva 05.09.2005 13:33 Tapio Juomukkaharju  
  Tällainen on oikea kuva jo saa selvän. Onko tuosauna enää pystyssä viimeksi kun menin junalla ohi näytti se kaukaa katsottuna jo hajonneen(29.8.2005)
kuva 05.09.2005 13:24 Jouni Hytönen  
  Tämä 2562 on myös kolariveturi. Sen tuloksena siihen ilmestyi aikoinaan kaksoisvalonheitin ensimmäisenä 25-sarjassa. Tasoristeysonnettomuus sattui muistaakseni Seinäjoen ja Vaasan välillä ja tämä lyhyt pää kärsi jonkin verran.
kuva 05.09.2005 13:24 Jani Tuominen  
  Joo..
kuva 05.09.2005 13:24 Jani Tuominen  
  Ei Nokela, eikä Jokela. Hieno kuva maaliskuulta.
kuva 05.09.2005 13:22 Jani Tuominen  
  Aika pieni kuva?
kuva 05.09.2005 13:21 Jouni Hytönen  
  Nyt tuolla suunnalla on jäljellä enää Vainikkalan kauppa ja Simolan asemalla toimiva hiukan epämääräinen kauppa.
kuva 05.09.2005 13:20 Jouni Hytönen  
  Uskottava se on, kauppa on sulkeutunut. Syksyllä 2004 se vielä toimi. :-(
kuva 05.09.2005 13:18 Jouni Hytönen  
  Tästä paikasta taidettiin taannoin kaataa sisäkaarteesta pieni metsäsaareke pois tasoristeysten näkemien parantamiseksi.
kuva 05.09.2005 13:17 Jouni Hytönen  
  Mutta eihän Toijalan takana ole paljon mitään, missäs siellä voi kahvitaukoa pitää? :D
kuva 05.09.2005 13:14 Miika Rissanen  
  sympaattiset ristikkäisorret :)
kuva 05.09.2005 13:14 Jouni Hytönen  
  Töölönlahden rannassa?
kuva 05.09.2005 13:13 Jouni Hytönen  
  Asemarakennus on kauniin konstailematon ja kuva siitä mukava. Huokuu lopputalven toiveikas, kevättä odottava tunnelma. :)
kuva 05.09.2005 12:41 Mika Hakala  
  Ei oo eikä tuu...
kuva 05.09.2005 12:39 Mika Hakala  
  missäs vaiheessa rapalle menevä satamaraide on tästä purettu? ei oo ku satakunta metrii jälel kolmee kiskoo ja vaihde, monta lotjaa päällä ja pujoo. purettu varmaan linnoituksen tieltä.