|
|
23.08.2005 12:20 | Lari Nylund | ||
| Ei tässä mitään kauppaa tehdä ja eikös nämä vaunut ole matkalla Lahteen - ainakin kontit, rekasta en tiedä. | ||||
|
|
23.08.2005 12:19 | Miika Rissanen | ||
| mikä virroitin, ja lankojen korkeus!! | ||||
|
|
23.08.2005 12:18 | Miika Rissanen | ||
| tsih. hienoja kuvia :) | ||||
|
|
23.08.2005 12:17 | Miika Rissanen | ||
| aaaaaaa! voihan A-sana sentään mikä veturi! | ||||
|
|
23.08.2005 12:12 | Lari Nylund | ||
| Morjens Tapsa, mukava tavata Sinutkin tällä forumilla. Harrastuksen Grand Old Man-klubilaiset alkavat löytämään paikalle ja saavat myös otoksensa nykypäivän harrastajien nähtäväksi. Harrastus menee eteenpäin - hyvä niin... Matkat jatkuvat, maisemat vaihtuvat. | ||||
|
|
23.08.2005 12:03 | Eija Mari | ||
| Ton Pertun kommentin loppuosan voi kyllä saman tien laajentaa koskemaan myös miehiä ;-) | ||||
|
|
23.08.2005 11:36 | Perttu Karttunen | ||
| Lieneekö kellään havaintoa viimetiistaisesta(kosenytoli) 5075:sesta kun 4071:seen oli jostai syystä ilmestynyt yksi Sp mukaanb täydessä kuormassa :) Eili oliko kys. opäivän 075 sitten niin pitkä ettei sitä vaunua siihen saatu mahtumaan vai olisko käyny vaunupajalla joensuussa | ||||
|
|
23.08.2005 11:33 | Perttu Karttunen | ||
| AIjai, Mun ja Villen lempivetureitahan siellä, Nakkina sämpylöiden välissä valitettavasti. 2523 on tarjonnut monet junakyydit ja monta kertaa se on työntänyt nokkanssa kameran linssin eteen ja monta kertaa se on väijynyt ihan omituisilla paikkakunnilla :) | ||||
|
|
23.08.2005 11:31 | Perttu Karttunen | ||
| Neljä ekaa tulee Joensuuhun mutta kaikki sijoitetaan Pieksämäelle :) Piti itsekin huristella Lis - Nrm - Lis aajiksella ko sillä radalla se ilo loppuu että saisi nauttia mukavasta matkanteosta sinisessä vaunussa- Sinnekin tulee nämä kovapenkkiset hirvitykset. Ulkonäössähän ei mitään vikaa ole mut sanotaanhan sitä aika usein naisistakin että Moni kakku päältä kaunis... :P | ||||
|
|
23.08.2005 11:28 | Eija Mari | ||
| Voi harmi etten tiennyt lähteä sovittelemaan itselle uusia kenkiä ;-) | ||||
|
|
23.08.2005 10:04 | Kimmo Pyrhönen | ||
| Kakkos-Vankka pääsi aika nopeasti koeajoihin. Mihinkähän se sijoitetaan? | ||||
|
|
23.08.2005 10:03 | Kimmo Pyrhönen | ||
| Tyylekäs tämä Pohjois-Karjalan radan juna! Onkos tässä usein kolme konetta? | ||||
|
|
23.08.2005 09:06 | Lari Åhman | ||
| T4051 ei taida ollakaan vakinainen juna vaan se on nyt parin viikon ajan kulkenut maanantaisin ja tiistaisin yhdellä Valakolla. Lähtöaika Iisalamesta on 17.15 eli välittömästi P73:n päästyä Sukevalle. Juna kohtaa P216:n Kajjaanissa :) | ||||
|
|
23.08.2005 08:51 | Jorma Rauhala | ||
| Turun Sanomat http://www.turunsanomat.fi/verkkolehti/?ts=1,4:2:0:0,4:2:1:1:2005-08-23,4:322091,1:0:0:0:0: kertoo. | ||||
|
|
23.08.2005 08:50 | Tatu Lindeman | ||
| Kyllä keltapäinen lättä on hieno! | ||||
|
|
23.08.2005 08:02 | Juha Kutvonen | ||
| Entinen sokeri- ja veturitehdas :) | ||||
|
|
23.08.2005 07:23 | Anssi Krooks | ||
| http://www.fcbsweb.com/forum/index.php?topic=5207.0 -- tulisko nyt linkkinä? | ||||
|
|
23.08.2005 07:22 | Anssi Krooks | ||
| http://www.fcbsweb.com/forum/index.php?topic=5207.0 -- täältä löytyy ainakin yksi kuva. Sr2 ei kyllä erityisen vahingoittuneelta näytä. | ||||
|
|
23.08.2005 00:06 | |||
| Jep, sokeritehtaan vaihdehan se. | ||||
|
|
23.08.2005 00:00 | Tero Korkeakoski | ||
| Onkos tuo sokeritehtaan vaihde tuossa oikeanpuoleisella raiteella? | ||||
|
|
22.08.2005 23:41 | Olli Keski-Rahkonen | ||
| Osaatko Jorma (tai joku) kertoa tarkemmin miten Ruusulle kävi? | ||||
|
|
22.08.2005 23:36 | Jorma Rauhala | ||
| Matkustajat saivat kulkea vapaasti matkan aikana vaikkapa viimeisestä vaunusta ensimmäiseen vaunuun eikä sitä pidetty mitenkään sopimattomana. Silloin oli järkeä päässä niin liikennöitsijällä kuin matkustajillakin. | ||||
|
|
22.08.2005 23:26 | Miika Rissanen | ||
| no sen ymmärtää paremmin kuin hyvin :) näinpä tuusulantien sillalta yhdeksän maissa paria toveriaan vietävän pohjoiseen päin varikon itäpuolta, niiden betonipölkyt näyttivät hohtavan uutuuttaan, jos * * *in oikein :D | ||||
|
|
22.08.2005 23:23 | Antti Busk | ||
| Taivas on kyllä hienon värinen. Muutenkin upea laskevan auringon tunnelma. | ||||
|
|
22.08.2005 22:27 | Olavi Huotari | ||
| Ai niin, minähän voisin vielä käydä pyyntösi 2523:lle esittämässä, kun se tuossa asemalla vielä odottelee lähtöä. Taitaa se kuitenkin ainakin Oulussa ensin käväistä :) | ||||
|
|
22.08.2005 22:24 | Olavi Huotari | ||
| Minen nyt löyä vakkareistani 4051:tä? Milloin se kulkee? | ||||
|
|
22.08.2005 22:22 | Jorma Rauhala | ||
| Kuljettaja on toki yksi parhaimmista, mutta veturi sai Turun satamaradalla tänään tällin venäläiseltä kenkärekalta. Veturin toipuminen kestänee pitkähkön ajan :( | ||||
|
|
22.08.2005 22:15 | Lari Åhman | ||
| Voi voi, 2523han se siellä, käskehän Olavi sen tulla tänne ja äkkiä että saan sen vielä kuvatuksi... ;) Huomenna muuten kulkee Valakko-vetoinen T 4051 Ilm-Ol, joten käväsehän kuvaamassa. Kulkihan se tänäänkin vaan en muistaanu ilimottaa... | ||||
|
|
22.08.2005 22:10 | Pasi Kokkonen | ||
| Koivua kannattaisin minäkin. Oulun puolen tulokaarretta. Olisko kuva otettu siitä tasoristeyksestä? | ||||
|
|
22.08.2005 22:07 | Jape Ruotsalainen | ||
| Ai tää kuski vai? | ||||
|
|
22.08.2005 21:25 | Jorma Rauhala | ||
| Sai "kenkää"... | ||||
|
|
22.08.2005 21:23 | Niklas Savinsaari | ||
| Hieno kuva. Hmm, Resiinassa 2/87 s.90 on ottamasi kuva Dr12 2216 yöpikajunan keulilla kaartamassa Koivun asemalle 14.6.1977, joten olisikohan sieltä:) Ja kyllähän tämä muutenkin ko. paikalta näyttää... | ||||
|
|
22.08.2005 21:21 | Kimmo Pyrhönen | ||
| Tällekkös se kävi köpelösti tänään? | ||||
|
|
22.08.2005 21:20 | Kimmo Pyrhönen | ||
| Mainio kuva, Huru siinä kyntää B-rataa! Maisemat muuttuvat ja pusikoituvat, ensivaikutelma oli Louen tietämistä, mutta tosiaankaan en ole varma. | ||||
|
|
22.08.2005 20:10 | Sauli Vähäkoski | ||
| Kyllä se tällaisen lättäkokoonpanon näkeminen piristää, vielä 21 vuoden jälkeenkin :) | ||||
|
|
22.08.2005 19:21 | Joni Leskinen | ||
| Juu kyllä siinä vauhtia näytti olevanki! ;D | ||||
|
|
22.08.2005 19:02 | Miika Rissanen | ||
| >:] sehän on ilonen ja vallan leikkisä kun on saanut kaverin. | ||||
|
|
22.08.2005 18:55 | Jorma Rauhala | ||
| Raitiotiemielenkiintoinen kuva: etualalla muusta rataverkosta irralleen jäänyttä langatonta raiteenpätkää alkuperäiseltä liikennöintiajalta ja sitten melko huomaamattomasti asemalle mentäessä urakiskokaksoisraide. Ajojohdoissa on hyvin esillä jaksonerottimet ja niissä oleva virraton eristyskohta. | ||||
|
|
22.08.2005 17:48 | Miika Rissanen | ||
| junien ympäristön pilaaminen on niin marginaalista verrattuna moneen muuhun tekijään... yksi tommonen savupommikin on erittäin ympäristöystävällinen, kun se kuljettaa kerralla satoja ihmisiä, verrattuna vaikkapa 300:aan henkilöautoon joilla 300 yksityisautoilijaa pössyttelisi menemään... | ||||
|
|
22.08.2005 17:47 | Joona Kärkkäinen | ||
| mitäh... kommentti ei tullut kokonaan... jatkuu ...huru kuvaan täällä Rajamäellä. | ||||
|
|
22.08.2005 17:44 | Joona Kärkkäinen | ||
| juu otin pari kuvaa enemmän ja yhdessä näkyy tuon numero se on 1866. | ||||
|
|
22.08.2005 17:31 | Miika Rissanen | ||
| kun saavat sen metroaseman aikaan, niin ihmismäärät nousee varmaan riittävälle tasolle. kyllä tää ysäriarkkitehtuuri vähän oksettaa nyt, mutta luulenpa että kun se uus lasiviidakko on noussut tän ympärille, niin sitten tätä taas kaipaa. | ||||
|
|
22.08.2005 17:10 | Eero Heinonen | ||
| Onko se 1851 ihan Rauman nimikko? Kuinka pitkiä jaksoja Rauman Seepra kykenee kerrallaan olemaan reissussa, ennenkuin huolto kutsuu? V4-huollot pystyttänee tehdä siellä, mutta onkohan V8 se raja? | ||||
|
|
22.08.2005 17:01 | Antti Korhonen | ||
| Niin ja tupaantuliaiset syyskuun ensimmäisenä viikonloppuna, tervetuloa jos uskallatte! | ||||
|
|
22.08.2005 17:00 | Antti Korhonen | ||
| Päivitin taas hieman sivujani, esillä on nyt myös aseman piirustukset ja asema-alueen kartta, käykääpä katsomassa. Onko kellään tietoa Leppävaaran vanhasta asemasta, etenkin wanhoista piirustuksista, nyt on herännyt epäilys että sekä Helsingin-Hämeenlinnan-Petrogradin rautatien varrelle Terijoen nurkille rakennettu Tyrisevän asema sekä piirustuksissa mainittu Alberga ovat myöskin olleet samanlaisia rakennuksia, sisar-asema Akkaharjun lisäksi! Oikeastaan kaikki vanhoihin asemiin liittyvä kiinnostaa, etenkin kuvat vanhoista sisustuksista silloin muinoin. | ||||
|
|
22.08.2005 17:00 | Mikko Mäntymäki | ||
| Tuo sivussa oleva on 1866, koska 1851 on Raumalla. Päivystäjät on Pv4 2560, Pv5 1856 ja Pv6 1866. | ||||
|
|
22.08.2005 16:24 | Joona Kärkkäinen | ||
| Ei voi muuta sanoa. | ||||
|
|
22.08.2005 16:19 | Joona Kärkkäinen | ||
| Ruotsalaiset laittanu lunta Mankki tekstiin ja jättäny Mankby tekstin puhtaaksi. | ||||
|
|
22.08.2005 16:17 | Joona Kärkkäinen | ||
| juuri näin | ||||
|
|
22.08.2005 16:16 | Valtteri Keski-Säntti | ||
| Hetkonen... :-? | ||||
|
|
22.08.2005 16:16 | Joona Kärkkäinen | ||
| mä päädyin | ||||