Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 23.08.2005 12:20 Lari Nylund  
  Ei tässä mitään kauppaa tehdä ja eikös nämä vaunut ole matkalla Lahteen - ainakin kontit, rekasta en tiedä.
kuva 23.08.2005 12:19 Miika Rissanen  
  mikä virroitin, ja lankojen korkeus!!
kuva 23.08.2005 12:18 Miika Rissanen  
  tsih. hienoja kuvia :)
kuva 23.08.2005 12:17 Miika Rissanen  
  aaaaaaa! voihan A-sana sentään mikä veturi!
kuva 23.08.2005 12:12 Lari Nylund  
  Morjens Tapsa, mukava tavata Sinutkin tällä forumilla. Harrastuksen Grand Old Man-klubilaiset alkavat löytämään paikalle ja saavat myös otoksensa nykypäivän harrastajien nähtäväksi. Harrastus menee eteenpäin - hyvä niin... Matkat jatkuvat, maisemat vaihtuvat.
kuva 23.08.2005 12:03 Eija Mari  
  Ton Pertun kommentin loppuosan voi kyllä saman tien laajentaa koskemaan myös miehiä ;-)
kuva 23.08.2005 11:36 Perttu Karttunen  
  Lieneekö kellään havaintoa viimetiistaisesta(kosenytoli) 5075:sesta kun 4071:seen oli jostai syystä ilmestynyt yksi Sp mukaanb täydessä kuormassa :) Eili oliko kys. opäivän 075 sitten niin pitkä ettei sitä vaunua siihen saatu mahtumaan vai olisko käyny vaunupajalla joensuussa
kuva 23.08.2005 11:33 Perttu Karttunen  
  AIjai, Mun ja Villen lempivetureitahan siellä, Nakkina sämpylöiden välissä valitettavasti. 2523 on tarjonnut monet junakyydit ja monta kertaa se on työntänyt nokkanssa kameran linssin eteen ja monta kertaa se on väijynyt ihan omituisilla paikkakunnilla :)
kuva 23.08.2005 11:31 Perttu Karttunen  
  Neljä ekaa tulee Joensuuhun mutta kaikki sijoitetaan Pieksämäelle :) Piti itsekin huristella Lis - Nrm - Lis aajiksella ko sillä radalla se ilo loppuu että saisi nauttia mukavasta matkanteosta sinisessä vaunussa- Sinnekin tulee nämä kovapenkkiset hirvitykset. Ulkonäössähän ei mitään vikaa ole mut sanotaanhan sitä aika usein naisistakin että Moni kakku päältä kaunis... :P
kuva 23.08.2005 11:28 Eija Mari  
  Voi harmi etten tiennyt lähteä sovittelemaan itselle uusia kenkiä ;-)
kuva 23.08.2005 10:04 Kimmo Pyrhönen  
  Kakkos-Vankka pääsi aika nopeasti koeajoihin. Mihinkähän se sijoitetaan?
kuva 23.08.2005 10:03 Kimmo Pyrhönen  
  Tyylekäs tämä Pohjois-Karjalan radan juna! Onkos tässä usein kolme konetta?
kuva 23.08.2005 09:06 Lari Åhman  
  T4051 ei taida ollakaan vakinainen juna vaan se on nyt parin viikon ajan kulkenut maanantaisin ja tiistaisin yhdellä Valakolla. Lähtöaika Iisalamesta on 17.15 eli välittömästi P73:n päästyä Sukevalle. Juna kohtaa P216:n Kajjaanissa :)
kuva 23.08.2005 08:51 Jorma Rauhala  
  Turun Sanomat http://www.turunsanomat.fi/verkkolehti/?ts=1,4:2:0:0,4:2:1:1:2005-08-23,4:322091,1:0:0:0:0: kertoo.
kuva 23.08.2005 08:50 Tatu Lindeman  
  Kyllä keltapäinen lättä on hieno!
kuva 23.08.2005 08:02 Juha Kutvonen  
  Entinen sokeri- ja veturitehdas :)
kuva 23.08.2005 07:23 Anssi Krooks  
  http://www.fcbsweb.com/forum/index.php?topic=5207.0 -- tulisko nyt linkkinä?
kuva 23.08.2005 07:22 Anssi Krooks  
  http://www.fcbsweb.com/forum/index.php?topic=5207.0 -- täältä löytyy ainakin yksi kuva. Sr2 ei kyllä erityisen vahingoittuneelta näytä.
kuva 23.08.2005 00:06  
  Jep, sokeritehtaan vaihdehan se.
kuva 23.08.2005 00:00 Tero Korkeakoski  
  Onkos tuo sokeritehtaan vaihde tuossa oikeanpuoleisella raiteella?
kuva 22.08.2005 23:41 Olli Keski-Rahkonen  
  Osaatko Jorma (tai joku) kertoa tarkemmin miten Ruusulle kävi?
kuva 22.08.2005 23:36 Jorma Rauhala  
  Matkustajat saivat kulkea vapaasti matkan aikana vaikkapa viimeisestä vaunusta ensimmäiseen vaunuun eikä sitä pidetty mitenkään sopimattomana. Silloin oli järkeä päässä niin liikennöitsijällä kuin matkustajillakin.
kuva 22.08.2005 23:26 Miika Rissanen  
  no sen ymmärtää paremmin kuin hyvin :) näinpä tuusulantien sillalta yhdeksän maissa paria toveriaan vietävän pohjoiseen päin varikon itäpuolta, niiden betonipölkyt näyttivät hohtavan uutuuttaan, jos * * *in oikein :D
kuva 22.08.2005 23:23 Antti Busk  
  Taivas on kyllä hienon värinen. Muutenkin upea laskevan auringon tunnelma.
kuva 22.08.2005 22:27 Olavi Huotari  
  Ai niin, minähän voisin vielä käydä pyyntösi 2523:lle esittämässä, kun se tuossa asemalla vielä odottelee lähtöä. Taitaa se kuitenkin ainakin Oulussa ensin käväistä :)
kuva 22.08.2005 22:24 Olavi Huotari  
  Minen nyt löyä vakkareistani 4051:tä? Milloin se kulkee?
kuva 22.08.2005 22:22 Jorma Rauhala  
  Kuljettaja on toki yksi parhaimmista, mutta veturi sai Turun satamaradalla tänään tällin venäläiseltä kenkärekalta. Veturin toipuminen kestänee pitkähkön ajan :(
kuva 22.08.2005 22:15 Lari Åhman  
  Voi voi, 2523han se siellä, käskehän Olavi sen tulla tänne ja äkkiä että saan sen vielä kuvatuksi... ;) Huomenna muuten kulkee Valakko-vetoinen T 4051 Ilm-Ol, joten käväsehän kuvaamassa. Kulkihan se tänäänkin vaan en muistaanu ilimottaa...
kuva 22.08.2005 22:10 Pasi Kokkonen  
  Koivua kannattaisin minäkin. Oulun puolen tulokaarretta. Olisko kuva otettu siitä tasoristeyksestä?
kuva 22.08.2005 22:07 Jape Ruotsalainen  
  Ai tää kuski vai?
kuva 22.08.2005 21:25 Jorma Rauhala  
  Sai "kenkää"...
kuva 22.08.2005 21:23 Niklas Savinsaari  
  Hieno kuva. Hmm, Resiinassa 2/87 s.90 on ottamasi kuva Dr12 2216 yöpikajunan keulilla kaartamassa Koivun asemalle 14.6.1977, joten olisikohan sieltä:) Ja kyllähän tämä muutenkin ko. paikalta näyttää...
kuva 22.08.2005 21:21 Kimmo Pyrhönen  
  Tällekkös se kävi köpelösti tänään?
kuva 22.08.2005 21:20 Kimmo Pyrhönen  
  Mainio kuva, Huru siinä kyntää B-rataa! Maisemat muuttuvat ja pusikoituvat, ensivaikutelma oli Louen tietämistä, mutta tosiaankaan en ole varma.
kuva 22.08.2005 20:10 Sauli Vähäkoski  
  Kyllä se tällaisen lättäkokoonpanon näkeminen piristää, vielä 21 vuoden jälkeenkin :)
kuva 22.08.2005 19:21 Joni Leskinen  
  Juu kyllä siinä vauhtia näytti olevanki! ;D
kuva 22.08.2005 19:02 Miika Rissanen  
  >:] sehän on ilonen ja vallan leikkisä kun on saanut kaverin.
kuva 22.08.2005 18:55 Jorma Rauhala  
  Raitiotiemielenkiintoinen kuva: etualalla muusta rataverkosta irralleen jäänyttä langatonta raiteenpätkää alkuperäiseltä liikennöintiajalta ja sitten melko huomaamattomasti asemalle mentäessä urakiskokaksoisraide. Ajojohdoissa on hyvin esillä jaksonerottimet ja niissä oleva virraton eristyskohta.
kuva 22.08.2005 17:48 Miika Rissanen  
  junien ympäristön pilaaminen on niin marginaalista verrattuna moneen muuhun tekijään... yksi tommonen savupommikin on erittäin ympäristöystävällinen, kun se kuljettaa kerralla satoja ihmisiä, verrattuna vaikkapa 300:aan henkilöautoon joilla 300 yksityisautoilijaa pössyttelisi menemään...
kuva 22.08.2005 17:47 Joona Kärkkäinen  
  mitäh... kommentti ei tullut kokonaan... jatkuu ...huru kuvaan täällä Rajamäellä.
kuva 22.08.2005 17:44 Joona Kärkkäinen  
  juu otin pari kuvaa enemmän ja yhdessä näkyy tuon numero se on 1866.
kuva 22.08.2005 17:31 Miika Rissanen  
  kun saavat sen metroaseman aikaan, niin ihmismäärät nousee varmaan riittävälle tasolle. kyllä tää ysäriarkkitehtuuri vähän oksettaa nyt, mutta luulenpa että kun se uus lasiviidakko on noussut tän ympärille, niin sitten tätä taas kaipaa.
kuva 22.08.2005 17:10 Eero Heinonen  
  Onko se 1851 ihan Rauman nimikko? Kuinka pitkiä jaksoja Rauman Seepra kykenee kerrallaan olemaan reissussa, ennenkuin huolto kutsuu? V4-huollot pystyttänee tehdä siellä, mutta onkohan V8 se raja?
kuva 22.08.2005 17:01 Antti Korhonen  
  Niin ja tupaantuliaiset syyskuun ensimmäisenä viikonloppuna, tervetuloa jos uskallatte!
kuva 22.08.2005 17:00 Antti Korhonen  
  Päivitin taas hieman sivujani, esillä on nyt myös aseman piirustukset ja asema-alueen kartta, käykääpä katsomassa. Onko kellään tietoa Leppävaaran vanhasta asemasta, etenkin wanhoista piirustuksista, nyt on herännyt epäilys että sekä Helsingin-Hämeenlinnan-Petrogradin rautatien varrelle Terijoen nurkille rakennettu Tyrisevän asema sekä piirustuksissa mainittu Alberga ovat myöskin olleet samanlaisia rakennuksia, sisar-asema Akkaharjun lisäksi! Oikeastaan kaikki vanhoihin asemiin liittyvä kiinnostaa, etenkin kuvat vanhoista sisustuksista silloin muinoin.
kuva 22.08.2005 17:00 Mikko Mäntymäki  
  Tuo sivussa oleva on 1866, koska 1851 on Raumalla. Päivystäjät on Pv4 2560, Pv5 1856 ja Pv6 1866.
kuva 22.08.2005 16:24 Joona Kärkkäinen  
  Ei voi muuta sanoa.
kuva 22.08.2005 16:19 Joona Kärkkäinen  
  Ruotsalaiset laittanu lunta Mankki tekstiin ja jättäny Mankby tekstin puhtaaksi.
kuva 22.08.2005 16:17 Joona Kärkkäinen  
  juuri näin
kuva 22.08.2005 16:16 Valtteri Keski-Säntti  
  Hetkonen... :-?
kuva 22.08.2005 16:16 Joona Kärkkäinen  
  mä päädyin