|
|
22.08.2005 16:24 | Joona Kärkkäinen | ||
| Ei voi muuta sanoa. | ||||
|
|
22.08.2005 16:19 | Joona Kärkkäinen | ||
| Ruotsalaiset laittanu lunta Mankki tekstiin ja jättäny Mankby tekstin puhtaaksi. | ||||
|
|
22.08.2005 16:17 | Joona Kärkkäinen | ||
| juuri näin | ||||
|
|
22.08.2005 16:16 | Valtteri Keski-Säntti | ||
| Hetkonen... :-? | ||||
|
|
22.08.2005 16:16 | Joona Kärkkäinen | ||
| mä päädyin | ||||
|
|
22.08.2005 16:15 | Valtteri Keski-Säntti | ||
| Niin mäkin! | ||||
|
|
22.08.2005 15:46 | Eero Heinonen | ||
| Vaihtoliikkeessä vain 35 km/h...;D Jonille tiedoksi, että harjoittelin seuraava kohdetta varten, erään kallistuvakorisen ajattelin seuraavaksi ohittaa, vaikka juuri vauriokorjatulla jopolla. Jarrutusjäljet johtuivat jarrulajista Mg...;) | ||||
|
|
22.08.2005 15:37 | Kimmo Pyrhönen | ||
| Sn siis yli 75 km/h! ;D ;D | ||||
|
|
22.08.2005 15:35 | Eero Heinonen | ||
| Kyllä, mutta järkytyksen aiheutti se, että vaihteet ja sivuraiteet olivat yhä tallella! | ||||
|
|
22.08.2005 15:33 | Eero Heinonen | ||
| Hmm, olenhan se minäkin saattanut olla...:) Olenkin "kuuluisa" siitä, että päihitin Dv15 1978:n aikanaan pikkuveljen jopolla. ;) | ||||
|
|
22.08.2005 15:30 | Eero Heinonen | ||
| Oli myös asiallista matkustaa pimeässä Lätässä pe-la yöllä, kun täysikuu oli komeimillaan... | ||||
|
|
22.08.2005 15:17 | Pekka Kerttula | ||
| Onko tietoa, ajaako tämä Riihimäen ja Hyvinkään välillä 11.9. kuten on perinteisesti tehnyt? | ||||
|
|
22.08.2005 14:45 | Perttu Karttunen | ||
| Niinpä tuo meni. Sitä en ehtinyt kuvaamaan mutta kun tästä oli tieto jo etukäteen suht hyvissä ajoin niin ehdin tämän sitten kuvaamaan. | ||||
|
|
22.08.2005 14:27 | Anssi Manninen | ||
| T4071 on kulkenut tämän junan edellä eilen. | ||||
|
|
22.08.2005 13:57 | Pentti Yli-Karjanmaa | ||
| Ja ...äääh, pieleen meni, numrot meni sekaasin :-0 Valmistajanlaatassa lukee: 1035 TAMPELLA Tampereen konepaja v. 1942. Tarina ketoo, ettei tähän veturiin olisi koskaan vaihdettu hyttiä. Jutun mukaan laattoiohin olisi valuvaiheessa tullut väärä sarjanumero. Tiedon oikeellisuutta on tiedä! |
||||
|
|
22.08.2005 13:29 | Miika Rissanen | ||
| hattaraaaaa :) | ||||
|
|
22.08.2005 13:19 | Mika Hakala | ||
| tos kohtaa on kyl kova mäki | ||||
|
|
22.08.2005 13:17 | Valtteri Keski-Säntti | ||
| Ja tuon kun laittaisit vielä tohon kuvatekstiksi, niin hyvä olisi. :) | ||||
|
|
22.08.2005 11:05 | Risto Hirvonen | ||
| Tässä Pekasta oli pamahtanut jokin tiiviste..ohjaamo täynnä höyryä ja melkein täydet paineet.Tullut juuri Hyvinkäältä.Pasilan vanhat tallit 14.08.2005 Risto Hirvonen. | ||||
|
|
22.08.2005 10:59 | Risto Hirvonen | ||
| Tämä on HMVY:n museojuna,tullut juuri Rajamäeltä..sammutetuin moottorein tässä. Hyvinkään rautatiemuseopäivät 14.08.2005 Hyvinkää | ||||
|
|
22.08.2005 10:55 | Kimmo Pyrhönen | ||
| Oikein perinteikkään näköinen lätsykuva! | ||||
|
|
22.08.2005 10:53 | Kimmo Pyrhönen | ||
| Komea tilannekuva, mutta ajatus taas alkavista pakkasista ei kyllä vielä kiehdo. Syysruskaa tässä jo tosin odottelen. | ||||
|
|
22.08.2005 10:46 | Kimmo Pyrhönen | ||
| Matkustajatkin ovat jo saattaneet moista kokoonpanoa ihmetellä. Komea kuvasarja kaikkineen! | ||||
|
|
22.08.2005 09:52 | Simo Toikkanen | ||
| Eiköhän kyseinen engelsmanni ihan kuluneisuuttaan vaihdettu. Liikennettä Helsingin asemalla on kuitenkin jonkin verran :) | ||||
|
|
22.08.2005 08:18 | Miika Rissanen | ||
| namia. onkos vaihde lähdössä vanhuuseläkkeelle, vai kärsikö työtapaturman? | ||||
|
|
22.08.2005 07:39 | Jukka Voudinmäki | ||
| Siten niin, että Loviisan liikennepaikka on lakkautettu tämän vuoden alussa. Loviisan keskustasta on purettu kaikki vaihteet eikä keskustaan jäänyt enää mitään rautatietoimintoja. Näin Resiinaa 2005-2 siteeraten. | ||||
|
|
22.08.2005 01:25 | [Tunnus poistettu] | ||
| Kannattaa kuitenkin lähettää Hartwallin suuntaan Helsinkiin jos mainokseen meinaa kuvan saada myytyä :) | ||||
|
|
22.08.2005 01:23 | [Tunnus poistettu] | ||
| Todennäköisesti faksilla. | ||||
|
|
22.08.2005 01:20 | [Tunnus poistettu] | ||
| Karjaalla on ainakin Maanmittauslaitoksen mittausten mukaan. | ||||
|
|
22.08.2005 01:07 | [Tunnus poistettu] | ||
| Mitenkä niin "entistä" Loviisan liikennepaikkaa? | ||||
|
|
21.08.2005 23:27 | Olavi Huotari | ||
| Hieno on minunkin mielestäni. Tätä kelpaa katsella pitempäänkin. | ||||
|
|
21.08.2005 22:58 | Nikolas Peippo | ||
| Otto: kyllä on. | ||||
|
|
21.08.2005 22:26 | Jukka Kolppanen | ||
| Tämä on hieno...! Nimenomaan tuo öinen taivas rokkaa.. :) | ||||
|
|
21.08.2005 22:19 | [Tunnus poistettu] | ||
| Sinisten vaunujen päätyovet olisivat paremman näköiset, jos jokaisessa lamellissa olisi pystyikkuna. Näinhän oli ennen, kun ovet eivät auvenneet nappia painamalla, vaan olivat matkan aikana ammollaan ja meteli hirmuinen, ja lunta tuvassa. | ||||
|
|
21.08.2005 22:19 | Ville Saarelainen | ||
| Saa nähdä kuka siinä onnistuu. Sitten kun niitä rupeaa näkymään, voidaan kisata siitä kuka saa vielä kuvattua pelkkiä saneeraamattomia kaksvitosia triplavedossa. Niitä ei parin vuoden kuluttua enää n e ä. | ||||
|
|
21.08.2005 22:11 | Otto Tuomainen | ||
| Ehkä kuitenkin sinivalkoinen... Vai n e ä nkö väärin? | ||||
|
|
21.08.2005 22:09 | Otto Tuomainen | ||
| Lohjan rajalle taitaa olla tästä noin 4 km. | ||||
|
|
21.08.2005 22:09 | Kasimir Kärkkäinen | ||
| Vihreä tolstoi. | ||||
|
|
21.08.2005 22:06 | Otto Tuomainen | ||
| Eikös tämä ole Karjaan alueella? | ||||
|
|
21.08.2005 22:02 | Kasimir Kärkkäinen | ||
| Hassun näköinen. | ||||
|
|
21.08.2005 21:59 | Kasimir Kärkkäinen | ||
| Hieno. | ||||
|
|
21.08.2005 21:57 | Kasimir Kärkkäinen | ||
| Kukas saa ensimmäisenä kuvan saneeratuista deevereistä triplavedossa? | ||||
|
|
21.08.2005 21:56 | Perttu Karttunen | ||
| Sentäs Eeron pyörässä toimi jarrut, muutama vuosi sitte poljin itte kilpaa junan kanssa ja oli sellane pyöräteiden t-risteys, enhä mä siihe tajunnu kiinnittää huomiota, pusikko vaan rytisi ja ärräpäät lenteli kun meikäpolo meni pyörineen vauhdilla lepikkoon. | ||||
|
|
21.08.2005 21:54 | Kasimir Kärkkäinen | ||
| Sinä sen herätit ja se on vihainen!!! | ||||
|
|
21.08.2005 21:49 | Pentti Yli-Karjanmaa | ||
| Ei voi ku ihimetellä ::-0 No, jokatapauksessa tuohon meirän Ristohon on koppikin johonaki vaihees vaihrettu. Valmitajanlaatas seisoo muistaakseni 1042. Voin tarkistaa, vai ruvetahanko riitelemahän joukolla ;-)) |
||||
|
|
21.08.2005 21:30 | Joni Leskinen | ||
| Oon taas muutaman kerran nähny Eeron tossa lankillä. Mene kovaa pyörällä. Sitte tuol alhaalla oli kunnon jarrutusjäljet! :D | ||||
|
|
21.08.2005 21:28 | Joni Leskinen | ||
| MIlläs kohtaa tuo oli? Oliko varoituslaitosta?! ;) | ||||
|
|
21.08.2005 21:25 | [Tunnus poistettu] | ||
| Onkos tämä nyt sitten ensimmäinen kuva saneerattujen parivedosta. Muistaakseni olen nähnyt kuvan missä tripalavedossa oli kaksi saneerattua, mutta tämä olis kuitenkin ensimmäänen vain saneetattujen homma! | ||||
|
|
21.08.2005 21:23 | Tomi Lapinlampi | ||
| Kuvan vasemmassa reunassa oleva puuosiltaan hyväkuntoinen oletettavasti 1910-luvulla rakennettu tavaramakasiini puretaan ensi viikolla. :( Rakennusyhtiö OKA rakentaa tilalle 4-kerroksisia kerrostaloja. Enpä ihmettelisi jos talojen tulevat asukkaat pian valittavat junien melusta ja tärinästä, minkä jälkeen koko rata rullataan. Lappeenranta on siis jälleen kerran nimensä mukaisesti "villimiesten kaupunki" jossa kultturiperintöä ei osata kunnioittaa. Oikealla puiden lomassa kajastava vanha asema onneksi säilyy toistaiseksi... | ||||
|
|
21.08.2005 21:13 | [Tunnus poistettu] | ||
| Olen samaa mieltä. Kun tämä on pysyväisarkisto, olis kuvaan kyllä hyvä liitää tärkeimmät tierot, jos ne tietää. Vaikka se tieron haku on joskus unettavan tylsää puhaa... | ||||
|
|
21.08.2005 21:04 | [Tunnus poistettu] | ||
| Hienon hyytvän autiot tunnelmat. Ite kattelin kans tuota melekin täyttä kuuta kun ajelin Kokkolasta keskiviikkoiltana kohti Vaasaa. Kuu vilahteli punaasena mölikkänänä ja mietiin mitä siitä sais aikaaseksi. Vaasas on junaliikenne 100% niukkaa yöaikaan, ja aattelinkin sommitella jonkun opastimen sen taaksen. Mutta väsy vei voiton suunnitelmilta. Ja kun kuukaan ei vielä innostunut kunnolla näkyville. | ||||