Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 22.08.2005 16:24 Joona Kärkkäinen  
  Ei voi muuta sanoa.
kuva 22.08.2005 16:19 Joona Kärkkäinen  
  Ruotsalaiset laittanu lunta Mankki tekstiin ja jättäny Mankby tekstin puhtaaksi.
kuva 22.08.2005 16:17 Joona Kärkkäinen  
  juuri näin
kuva 22.08.2005 16:16 Valtteri Keski-Säntti  
  Hetkonen... :-?
kuva 22.08.2005 16:16 Joona Kärkkäinen  
  mä päädyin
kuva 22.08.2005 16:15 Valtteri Keski-Säntti  
  Niin mäkin!
kuva 22.08.2005 15:46 Eero Heinonen  
  Vaihtoliikkeessä vain 35 km/h...;D Jonille tiedoksi, että harjoittelin seuraava kohdetta varten, erään kallistuvakorisen ajattelin seuraavaksi ohittaa, vaikka juuri vauriokorjatulla jopolla. Jarrutusjäljet johtuivat jarrulajista Mg...;)
kuva 22.08.2005 15:37 Kimmo Pyrhönen  
  Sn siis yli 75 km/h! ;D ;D
kuva 22.08.2005 15:35 Eero Heinonen  
  Kyllä, mutta järkytyksen aiheutti se, että vaihteet ja sivuraiteet olivat yhä tallella!
kuva 22.08.2005 15:33 Eero Heinonen  
  Hmm, olenhan se minäkin saattanut olla...:) Olenkin "kuuluisa" siitä, että päihitin Dv15 1978:n aikanaan pikkuveljen jopolla. ;)
kuva 22.08.2005 15:30 Eero Heinonen  
  Oli myös asiallista matkustaa pimeässä Lätässä pe-la yöllä, kun täysikuu oli komeimillaan...
kuva 22.08.2005 15:17 Pekka Kerttula  
  Onko tietoa, ajaako tämä Riihimäen ja Hyvinkään välillä 11.9. kuten on perinteisesti tehnyt?
kuva 22.08.2005 14:45 Perttu Karttunen  
  Niinpä tuo meni. Sitä en ehtinyt kuvaamaan mutta kun tästä oli tieto jo etukäteen suht hyvissä ajoin niin ehdin tämän sitten kuvaamaan.
kuva 22.08.2005 14:27 Anssi Manninen  
  T4071 on kulkenut tämän junan edellä eilen.
kuva 22.08.2005 13:57 Pentti Yli-Karjanmaa  
  Ja ...äääh, pieleen meni, numrot meni sekaasin :-0
Valmistajanlaatassa lukee: 1035 TAMPELLA Tampereen konepaja
v. 1942.
Tarina ketoo, ettei tähän veturiin olisi koskaan vaihdettu hyttiä. Jutun mukaan laattoiohin olisi valuvaiheessa tullut väärä sarjanumero. Tiedon oikeellisuutta on tiedä!
kuva 22.08.2005 13:29 Miika Rissanen  
  hattaraaaaa :)
kuva 22.08.2005 13:19 Mika Hakala  
  tos kohtaa on kyl kova mäki
kuva 22.08.2005 13:17 Valtteri Keski-Säntti  
  Ja tuon kun laittaisit vielä tohon kuvatekstiksi, niin hyvä olisi. :)
kuva 22.08.2005 11:05 Risto Hirvonen  
  Tässä Pekasta oli pamahtanut jokin tiiviste..ohjaamo täynnä höyryä ja melkein täydet paineet.Tullut juuri Hyvinkäältä.Pasilan vanhat tallit 14.08.2005 Risto Hirvonen.
kuva 22.08.2005 10:59 Risto Hirvonen  
  Tämä on HMVY:n museojuna,tullut juuri Rajamäeltä..sammutetuin moottorein tässä. Hyvinkään rautatiemuseopäivät 14.08.2005 Hyvinkää
kuva 22.08.2005 10:55 Kimmo Pyrhönen  
  Oikein perinteikkään näköinen lätsykuva!
kuva 22.08.2005 10:53 Kimmo Pyrhönen  
  Komea tilannekuva, mutta ajatus taas alkavista pakkasista ei kyllä vielä kiehdo. Syysruskaa tässä jo tosin odottelen.
kuva 22.08.2005 10:46 Kimmo Pyrhönen  
  Matkustajatkin ovat jo saattaneet moista kokoonpanoa ihmetellä. Komea kuvasarja kaikkineen!
kuva 22.08.2005 09:52 Simo Toikkanen  
  Eiköhän kyseinen engelsmanni ihan kuluneisuuttaan vaihdettu. Liikennettä Helsingin asemalla on kuitenkin jonkin verran :)
kuva 22.08.2005 08:18 Miika Rissanen  
  namia. onkos vaihde lähdössä vanhuuseläkkeelle, vai kärsikö työtapaturman?
kuva 22.08.2005 07:39 Jukka Voudinmäki  
  Siten niin, että Loviisan liikennepaikka on lakkautettu tämän vuoden alussa. Loviisan keskustasta on purettu kaikki vaihteet eikä keskustaan jäänyt enää mitään rautatietoimintoja. Näin Resiinaa 2005-2 siteeraten.
kuva 22.08.2005 01:25 [Tunnus poistettu]  
  Kannattaa kuitenkin lähettää Hartwallin suuntaan Helsinkiin jos mainokseen meinaa kuvan saada myytyä :)
kuva 22.08.2005 01:23 [Tunnus poistettu]  
  Todennäköisesti faksilla.
kuva 22.08.2005 01:20 [Tunnus poistettu]  
  Karjaalla on ainakin Maanmittauslaitoksen mittausten mukaan.
kuva 22.08.2005 01:07 [Tunnus poistettu]  
  Mitenkä niin "entistä" Loviisan liikennepaikkaa?
kuva 21.08.2005 23:27 Olavi Huotari  
  Hieno on minunkin mielestäni. Tätä kelpaa katsella pitempäänkin.
kuva 21.08.2005 22:58 Nikolas Peippo  
  Otto: kyllä on.
kuva 21.08.2005 22:26 Jukka Kolppanen  
  Tämä on hieno...! Nimenomaan tuo öinen taivas rokkaa.. :)
kuva 21.08.2005 22:19 [Tunnus poistettu]  
  Sinisten vaunujen päätyovet olisivat paremman näköiset, jos jokaisessa lamellissa olisi pystyikkuna. Näinhän oli ennen, kun ovet eivät auvenneet nappia painamalla, vaan olivat matkan aikana ammollaan ja meteli hirmuinen, ja lunta tuvassa.
kuva 21.08.2005 22:19 Ville Saarelainen  
  Saa nähdä kuka siinä onnistuu. Sitten kun niitä rupeaa näkymään, voidaan kisata siitä kuka saa vielä kuvattua pelkkiä saneeraamattomia kaksvitosia triplavedossa. Niitä ei parin vuoden kuluttua enää n e ä.
kuva 21.08.2005 22:11 Otto Tuomainen  
  Ehkä kuitenkin sinivalkoinen... Vai n e ä nkö väärin?
kuva 21.08.2005 22:09 Otto Tuomainen  
  Lohjan rajalle taitaa olla tästä noin 4 km.
kuva 21.08.2005 22:09 Kasimir Kärkkäinen  
  Vihreä tolstoi.
kuva 21.08.2005 22:06 Otto Tuomainen  
  Eikös tämä ole Karjaan alueella?
kuva 21.08.2005 22:02 Kasimir Kärkkäinen  
  Hassun näköinen.
kuva 21.08.2005 21:59 Kasimir Kärkkäinen  
  Hieno.
kuva 21.08.2005 21:57 Kasimir Kärkkäinen  
  Kukas saa ensimmäisenä kuvan saneeratuista deevereistä triplavedossa?
kuva 21.08.2005 21:56 Perttu Karttunen  
  Sentäs Eeron pyörässä toimi jarrut, muutama vuosi sitte poljin itte kilpaa junan kanssa ja oli sellane pyöräteiden t-risteys, enhä mä siihe tajunnu kiinnittää huomiota, pusikko vaan rytisi ja ärräpäät lenteli kun meikäpolo meni pyörineen vauhdilla lepikkoon.
kuva 21.08.2005 21:54 Kasimir Kärkkäinen  
  Sinä sen herätit ja se on vihainen!!!
kuva 21.08.2005 21:49 Pentti Yli-Karjanmaa  
  Ei voi ku ihimetellä ::-0
No, jokatapauksessa tuohon meirän Ristohon on koppikin johonaki vaihees vaihrettu. Valmitajanlaatas seisoo muistaakseni 1042. Voin tarkistaa, vai ruvetahanko riitelemahän joukolla ;-))
kuva 21.08.2005 21:30 Joni Leskinen  
  Oon taas muutaman kerran nähny Eeron tossa lankillä. Mene kovaa pyörällä. Sitte tuol alhaalla oli kunnon jarrutusjäljet! :D
kuva 21.08.2005 21:28 Joni Leskinen  
  MIlläs kohtaa tuo oli? Oliko varoituslaitosta?! ;)
kuva 21.08.2005 21:25 [Tunnus poistettu]  
  Onkos tämä nyt sitten ensimmäinen kuva saneerattujen parivedosta. Muistaakseni olen nähnyt kuvan missä tripalavedossa oli kaksi saneerattua, mutta tämä olis kuitenkin ensimmäänen vain saneetattujen homma!
kuva 21.08.2005 21:23 Tomi Lapinlampi  
  Kuvan vasemmassa reunassa oleva puuosiltaan hyväkuntoinen oletettavasti 1910-luvulla rakennettu tavaramakasiini puretaan ensi viikolla. :( Rakennusyhtiö OKA rakentaa tilalle 4-kerroksisia kerrostaloja. Enpä ihmettelisi jos talojen tulevat asukkaat pian valittavat junien melusta ja tärinästä, minkä jälkeen koko rata rullataan. Lappeenranta on siis jälleen kerran nimensä mukaisesti "villimiesten kaupunki" jossa kultturiperintöä ei osata kunnioittaa. Oikealla puiden lomassa kajastava vanha asema onneksi säilyy toistaiseksi...
kuva 21.08.2005 21:13 [Tunnus poistettu]  
  Olen samaa mieltä. Kun tämä on pysyväisarkisto, olis kuvaan kyllä hyvä liitää tärkeimmät tierot, jos ne tietää. Vaikka se tieron haku on joskus unettavan tylsää puhaa...
kuva 21.08.2005 21:04 [Tunnus poistettu]  
  Hienon hyytvän autiot tunnelmat. Ite kattelin kans tuota melekin täyttä kuuta kun ajelin Kokkolasta keskiviikkoiltana kohti Vaasaa. Kuu vilahteli punaasena mölikkänänä ja mietiin mitä siitä sais aikaaseksi. Vaasas on junaliikenne 100% niukkaa yöaikaan, ja aattelinkin sommitella jonkun opastimen sen taaksen. Mutta väsy vei voiton suunnitelmilta. Ja kun kuukaan ei vielä innostunut kunnolla näkyville.