Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 09.10.2005 22:54 Ville Vehmaa  
  Mitä sotaa Montenegrossa on käyty ja minä vuonna? Montenegrossa ei pahemmin teollisuutta ole ollutkaan, rautatien tavaraliikenne on lähinnä liikennettä satamaan.
kuva 09.10.2005 22:52 Ville Vehmaa  
  Juu, saksalaisia vaunuja ovat. Ja Romaniassa valmistettu veturi vetää.
kuva 09.10.2005 22:33 Jarkko Rokka  
  hmm....villi veikkaus, oisko Vaasassa?
kuva 09.10.2005 22:21 Ari Palin  
  Onko junan takana linjavaihde?
kuva 09.10.2005 22:15 Ari Palin  
  Kuvan pääopastimien numerokilvet viitannevat Ruusutorpan vaihteisiin ja esiopastimien kilvet Leppävaaran vaihteisiin. Virallisesti noita numerokilpiä ei enää ole.
kuva 09.10.2005 22:04 Ari Palin  
  Taustalla taitaa vasemmalla raiteella näkyä Kouvolan tavararatapihalle johtavan raiteen vaihde? Siis raiteen, joka kulkee Kehä II:n tunnelin läpi ja Kouvola - Luumäki -radan yli.
kuva 09.10.2005 21:56 Tuukka Ryyppö  
  Vai että ennen valtionpäämiehet toivat toimiston ja kodin mukanaan. Nykyperspektiivistä aika outoa toimintaa.
kuva 09.10.2005 21:05 Joona-Mikko Salo  
  No jos ei "tavaravaunua" IC:n perään niin ainakin suuremmat tilat matkatavaroille eteisiin.
kuva 09.10.2005 21:03 Valtteri Keski-Säntti  
  Saisiko täysikokoisena..?
kuva 09.10.2005 21:00 Valtteri Keski-Säntti  
  Dakkus puhuu asjaa, kyllä ne ajan myötä olisivat kuitenkin poistuneet käytöstä. Turhapa noita olisi säilöä, Haapamäellä on Eit, CEit, Efit, Cht, Cmc, Rt... Ja onhan sinisiä käytössä vielä muutenkin!
kuva 09.10.2005 20:54 Tuukka Ryyppö  
  Njaa, ei kai se nyt niin katastrofi ole, että noita tuhoillaan. Onhan sitä maailma vaunuja täynnä. Ei ihan hirveän isoja muutoksia tarvitse tehdä, että vaikka joku vanha saksalainen vaunu saadaan Suomi-yhteensopivaksi.
kuva 09.10.2005 20:46 Valtteri Keski-Säntti  
  Ja näköjään Linnahämeessä... https://vaunut.org/kuvasivu.php/10462.html? ;)
kuva 09.10.2005 20:42 Valtteri Keski-Säntti  
  On! :D Ainakin itse olen nähnyt... Helsingissä, Pasilassa, Toijalassa, Riihimäellä...
kuva 09.10.2005 20:38 Oskari Iivarinen  
  Hieno tilannekuva!
kuva 09.10.2005 20:13 Esko Peranto  
  Eilisen tutkinnan perusteella sieltä löytyis numero 1.Tiedä sitten pitääkö paikkaansa?
kuva 09.10.2005 19:24 Risto Hyvärinen  
  Sielläpäin osaavat veturinkuljettajat näemmä vielä ajaa pitkä nokka edellä!
kuva 09.10.2005 19:16 Olavi Huotari  
  Mutta minullapa on siitä kuva, jos se nyt romutetaan. No leikki sikseen ... toivottavasti. Hyvä kuva muuten tämä. Valo on mukava ja väritkin kohdallaan. Paljon parempi kuin mikään täällä Kontiomäen hämärässä ottamistani.
kuva 09.10.2005 19:12 Lari Åhman  
  Niinpä niin, olisi pitänyt laitta kuvatekstiin "P972:n nähneet älkööt vaivautuko"... ;-)
kuva 09.10.2005 19:10 Olavi Huotari  
  Se nimittäin oli P972:n veturina, joten ... :-)
kuva 09.10.2005 19:09 Lari Åhman  
  Sehän se. En tiedä mikä siihen lie tullut, mutta sinne se tallille jäi.
kuva 09.10.2005 19:08 Olavi Huotari  
  2823?
kuva 09.10.2005 18:53 Ville Väisänen  
  Ei.. :D
kuva 09.10.2005 18:47 Lari Åhman  
  Kyllä, se menee juurikin noin, eli parittomat etelä-pohjoinen ja parilliset toisinpäin. Ja jos junan numero on 356, niin minun mielestäni se on ihan parillinen numero, joten ihan normaalisti Karjaa-Hanko junat on numeroitu :)
kuva 09.10.2005 18:37 Johannes Erra  
  Eikö se niin mene, että pariton numero on aina etelästä pohjoiseen, eli Hangosta Karjaalle päin, aivan kuten Helsingistä Riihimäelle tai Kotkasta Kouvolaan päin.
kuva 09.10.2005 18:08 Tapio Keränen  
  Olen käynyt Hyvinkään pajalla mm. 19.5.1979. Se on mahdollinen kuvauspäivä.
kuva 09.10.2005 18:05 Ville Väisänen  
  Nyt on sitten kaikki korjattu kuntoon.
kuva 09.10.2005 17:59 Aki Grönblom  
  Mielestäni erittäin asiallinen tilannekuva tositoimista.
kuva 09.10.2005 17:59 Joona Kärkkäinen  
  Tietysti se on Hpk:sta en vaan huomannu tota siltaa
kuva 09.10.2005 17:58 Joona Kärkkäinen  
  Ei tarvikkaan vastata.
kuva 09.10.2005 17:58 Aki Grönblom  
  Niin, tuo "magnetointi" mittarihan mittaa käsittääkseni sähköjarrun magnetointia (virtaa), eli on ihan oikein 0:ssa kun tehoilla ajetaan..
kuva 09.10.2005 17:58 Joona Kärkkäinen  
  Haapamäeltä?
kuva 09.10.2005 17:57 Risto Hyvärinen  
  Köh! Minusta kuvassa on Dv12 2713!
kuva 09.10.2005 17:55 Tapio Keränen  
  Muistaakseni vaunut kiersivät Leningradin kautta. Siellä päinhän ne varmaan reissasivat usein. Pyöräkerrat tai telit piti vaihtaa jossakin Neukkulan raja-asemalla.
kuva 09.10.2005 17:55 Risto Hyvärinen  
  Ahaa - Akusan!
kuva 09.10.2005 17:36 [Tunnus poistettu]  
  Onhan se sfnetin rautatieryhmä hiljainen kun kirjoittelu on täällä. Nyyssit ovat itse asiassa helpommin tavoitettavissa. Miksi se kirjoituskynnys on korkea?
kuva 09.10.2005 17:27 [Tunnus poistettu]  
  356. Miksi, muuten, Karjaalta Hankoon päin junien numerot ovat parittomia?
kuva 09.10.2005 17:04 Arto Papunen  
  Kun kerran näistä on voitu poistaa välivaunu, niin oliko mahdollista kytkeä kahta välivaunua junaan?
kuva 09.10.2005 16:57 Jape Ruotsalainen  
  Ja milloin tämä kuva on otettu?
kuva 09.10.2005 16:51 Jani Tuominen  
  Siis nämä romutettiin milloin? Ei aukea.
kuva 09.10.2005 16:16 Joni Leskinen  
  Onkos kellään kuvia suunnilleen tällä paikalla sijainneesta tasoristeyksestä?
kuva 09.10.2005 15:44 Tero Korkeakoski  
  Vähän olis käyttämättömän näköinen...
kuva 09.10.2005 15:36 Anssi Krooks  
  Jonne on oikeilla jäljillä; jos en aivan väärin muista, tämä on otettu aikalailla laiturin itäpäästä jolloin matkaa tunnelin suulle tulisi lähemmäs kilometri. Vastaava ilmiö on kyllä ihan paljain silminkin nähtävissä.
kuva 09.10.2005 15:23 [Tunnus poistettu]  
  Pienempi kuva, kiitos :)
kuva 09.10.2005 15:12 Juha Paulavuo  
  Tamperrella on aika hyvin dokumetoitu asemarakennuksen historia >> http://www.uta.fi/koskivoimaa/kaupunki/1918-40/rautas.htm
kuva 09.10.2005 15:01 Juha Paulavuo  
  laita vaan, mulla pitäis kanssa olla mv-kuva vuodelta yx ja kax. Kun vain löytäis sen.... netistä ei löytynyt kuvaa noista kukoistuksensa aikana
kuva 09.10.2005 14:58 Jussi Kortman  
  Betonimyllyä käytetään Sepänpajan uudelleen rakennus työmaalla.
kuva 09.10.2005 14:57 Juha Paulavuo  
  Pahus, kun on liian nopea sormistaan joskus ;). Piti vielä kysymäni,että miten nuo tuotiin (laivalla?)
kuva 09.10.2005 14:54 Juha Paulavuo  
  Tehtiinkös noille omat raiteet ??
kuva 09.10.2005 14:31 Elias Murto  
  Nojaa... tuollaiset kuuluu rautatiemaisemaan. Pitäisipä laittaa tänne yksi kuva missä nuo rakennukset ovat olennaisessa osassa. Kun vain saisin skannattua kyseisen paperikuvan.
kuva 09.10.2005 14:27 Ville Väisänen  
  Ei onnistu.. Tuli väärä kuva ja.. :(
kuva 09.10.2005 14:09 Jonne Reitti  
  Kyllä ne alltoilee, mutta kuva on otettu pitkällä zoomilla, eli kuvassa näkyvä matka on aika pitkä.