Kommenttihaku


Kirjoittaja:



Haettava teksti:



Kommentin sijainti:



Kaikki ehdot
Mikä tahansa ehdoista

Kaikki kommentit / Hakutulokset


kuva 02.10.2005 15:05 Janne Ridanpää  
  Onpas Iisalmen ratapiha kliinisen näköinen. Ihme, ettei raideremontin yhteydessä uusittu samalla ruotsinvallan aikaisia laitureita.
kuva 02.10.2005 15:02 Perttu Karttunen  
  Tasoristeykseen liittyy, joten asijan tuntijat olkoot hiljaa, katotaan arvaako kukaan muu :)
kuva 02.10.2005 13:22 Jukka P. T. Ruuskanen  
  Näin syysilmalla mukava katsella kesäisiä kuvia.
kuva 02.10.2005 13:03 Samu Sirkiä  
  Teemu tuostahan on maininta kuvien lisäyssivun ohjeessakin. Jokainenhan lukee ohjeet, eiks niin?
kuva 02.10.2005 13:01 Tommy Pelkonen  
  Harmi juttu jos puretaan.
kuva 02.10.2005 12:51 Teemu Sirkiä  
  Kuljettajat joutuvat oikeasti vaikeuksiin, jos käy ilmi, että veturissa on ollut luvatonta väkeä. Joidenkin väitteiden mukaan ensimmäisestä kerrasta siirto muihin tehtäviin ja toisella kerralla kenkää. Siksi ohjaamokäynnit olisi ehkä parempi pitää omana tietonaan, jos sinne sattuu ilman virallista lupaa pääsemään. Petrillähän sinne tietysti oli lupa, kun oli TETissä, vaikkei se tämän kuvan yhteydestä heti selvinnytkään.
kuva 02.10.2005 12:14 [Tunnus poistettu]  
  Dv16 2019 on hylätty tai ollaan hylkäämässä lähiaikoina, pyörästövika. (Epävirallinen tietolähde)
kuva 02.10.2005 11:54 [Tunnus poistettu]  
  Matkustajajunassa saa olla 20 vaunua, sn on tällöin 120 km/h.
kuva 02.10.2005 11:37 Jouni Hytönen  
  Ärrä on tuttu ja turvallinen valinta. "Haluan tietää, mitä saan"-ihmiset eivät elämänsä aikana koe juuri muuta kuin tasaista, harmaata massaa.
kuva 02.10.2005 11:35 [Tunnus poistettu]  
  Kiitos avartavasta kuvasarjasta. Oisko mahdollista saada kuvaa myös tuosta mainitsemastasi veturista, jossa oli veto myös tenderissä.
kuva 02.10.2005 11:13 Lasse Härkönen  
  Pikaisesti katsottuna näyttäisi olevan Kolari 675 metriä ja toisena Pieksämi 611 m ( http://www.rhk.fi/tutkimus/verkkoselostus06.html Liite 2)
kuva 02.10.2005 10:29 Timo Palokangas  
  Ärrän valikoima on "hieman" laajempi.
kuva 02.10.2005 10:06 Arto Papunen  
  Mikä ihmeen Rxd? Eihän Ed:ssäkään mitään x:ää ole
kuva 02.10.2005 10:01 Jani Hämäläinen  
  ei kaks kerroksisia ravintola vaunuja oo vielä vr:llä
kuva 02.10.2005 09:59 Jani Hämäläinen  
  jee!!!!!!!!! tuo tulee ouluun
kuva 02.10.2005 09:58 Jani Hämäläinen  
  niin:)oulussa tuo on moneti
kuva 02.10.2005 09:28 Lari Nylund  
  Näin siinä välillä käy, mutta matkustajavaunujen olisi sovittava. Muistaakseni Oulu-Tampere välillä maksimipituus saa olla veturi+21 vaunua, koska kohtauspaikoille sopii sen mittaiset junat. Korjatkaa toki jos olen väärässä. Yövuoron jälkeisenä aamuna ei tuo ajatus aina toimi parhaalla mahdollisella tavalla.
kuva 02.10.2005 09:25 Antti Vimpari  
  Talvilomakaudella kyllä näkee sitäkin, että autovaunut ei enää laiturin kohdalle mahdukaan.
kuva 02.10.2005 09:22 Lari Nylund  
  Kilpailu: Mistä löytyy Suomen pisin asemalaituri?
kuva 02.10.2005 09:19 Lari Nylund  
  Yöjunien ja muidenkin "täysi pituus" tarkoittaa veturi+18 vaunua. Pituutta on noin 500 metriä. Teknisesti enemmänkin voisi varmasti laittaa, mutta laiturien pituus ei riitä.
kuva 02.10.2005 08:58 Eija Mari  
  Kuinka monta vaunua 68:ssa on täydessä mitassa?
kuva 02.10.2005 02:06 Jape Ruotsalainen  
  Minulle kelpaisi tukkijuna aivan hyvin. Häiritsee joskus se, että täällä kaikkien pitäisi olla joka alan asiantuntijoita ennen kuin uskaltaa kuvatekstejä laittaa tai kommentteja kirjoittaa.
kuva 02.10.2005 01:36 Samu Sirkiä  
  Ai hemmetti ku on komee kuva meikäläisestä. Paras puoli kameraan päin :)
kuva 02.10.2005 00:44 Jari Kuusinen  
  Parkkipaikan haltijalta voisi jo alkaa hiljalleen tivaamaan, miksi etummaisen liikennemerkin lisäkilpi on käännetty poispäin ja miksi taaempi merkki on kokonaisuudessaan käännetty osooittamaan kohti veturia. Onko siis pysäköinti sallittu nykyään myös muille kuin konduktööreille?
kuva 02.10.2005 00:38 Jari Kuusinen  
  Empun kuvat ovat ajan myötä vaan parantuneet, ja tämä kuva paljastaa osaltaan miksi: Nykyajan pimiössä eli kuvankäsittelyohjelman äärellä on maltettu viettää hetki ennen kuvan julkaisemista ja hyvä niin! Vatupassinsuoria kuvia on ilo katsella! ;)
kuva 02.10.2005 00:32 Henri Sihvonen  
  Aina kun joku lähettää ohjaamokuvan, on ensimmäinen tai viimeistään kolmas kommentti "luvat ei KUITENKAAN olleet kunnossa". Miksi aina olettaa näin, miksei toisinpäin?

:) <- hymiö
kuva 02.10.2005 00:31 Jari Kuusinen  
  Kuvan huomaa heti järjestysmieskameralla otetuksi! :)
kuva 02.10.2005 00:24 Pauli Kyllönen  
  aika erikoinen asemarakennus muihin verrattuna
kuva 01.10.2005 23:19 Miika Rissanen  
  näyttää tämän matkan päästä ihan tyylikkäältä.
kuva 01.10.2005 23:11 Tomi Lapinlampi  
  Mukava selvennys Timolta, mutta miksei tätä saisi kutsua tukkijunaksi? Kutsutaanhan miltei kaikkia puutavaraa kuljettavia autojakin "tukkirekoiksi", olipa kyydissä sitten mitä vain (jopa sokerijuurikkaita: https://vaunut.org/kuvasivu.php/10196.html ) Tämä kuva on hieno, saneeraamattomassa Seeprassa on aina sitä jotain :)
kuva 01.10.2005 22:17 Juha Paulavuo  
  Hieman asian sivusta, mutta Museokeskus Vapriikin kulmalla majaileva museoveturikin on taas näkyvillä. Rakenustyömaa sen ympärillä on nääs loppunut. Täytyykin käydä ottamassa pari kuvaa...
kuva 01.10.2005 22:06 Juha Paulavuo  
  Onko noissa toverien vaunuissa noin suuret erot ovien korkeudessa vai onko kyseessä ns. näköharha?
kuva 01.10.2005 19:40 Eija Mari  
  No eipä niistä kai paljon ehjää jäljelle jää. Ei sentään valtio vaadi kaatolupia noille teidän järeänpuoleisille metsästysvälineille! ;D
kuva 01.10.2005 19:28 Lari Nylund  
  Jätin tällä kertaa ottamatta, kun olin just syönyt ennen sitä. Joskus 90-luvun puolessa välissä oltiin pikajunalla 70 lähdetty Rovaniemeltä kohti etelää ja ravintolavaunussa syötiin poronkäristystä, kun poroja jäi alle. Siinä sitä katseli lautaselleen ja ikkunan takana lentänyttä poroa...
kuva 01.10.2005 19:10 Jukka Markkanen  
  Näitä haamukuvia :=)
kuva 01.10.2005 19:09 Jukka Markkanen  
  6 Äikän kirjassakin on junista jopa ainakin kymmenen sivua : D
kuva 01.10.2005 19:07 Jukka Markkanen  
  Punaisia vaunuja ja päätön mies ;)
kuva 01.10.2005 18:56 Arto Papunen  
  Kuulemma ens viikolla kokeillaan näillä moniajoa. Onkohan kelläkään tietoa mitä yksiköitä testissä käytetään?
kuva 01.10.2005 18:41 Eija Mari  
  Saitkos edes paistia palkaksi? No ei vaineskaan ;D
kuva 01.10.2005 18:31 Olli Keski-Rahkonen  
  Eikä unohdeta konepajalla asuvaa oranssia Otso-kakkosta numeroltaan 442 :)
kuva 01.10.2005 18:18 Valtteri Keski-Säntti  
  No eikös tuossa sanottu että Sr1 ja tiisselit puuttuu? :)
kuva 01.10.2005 18:12 Valtteri Keski-Säntti  
  Kiva etten ole ainoa joka kuvaa Espoossa... ;)
kuva 01.10.2005 17:17 Petri Soronen  
  Joo luvat oli kunnossa tietysti. Olin nimittäin TET:ssä. Arsakakin löytyi vielä junatoimistolta. Ja siellä välillä oli oikein härskiä huumoria!!
kuva 01.10.2005 17:14 Petri Soronen  
  Taitaa kerran viikossa käydä. Joskus lähi tulevaisuudessa rataa uhkaa purku tuomio koska pohjoisen sähköistyksen takia polttoaineet tuodaan junalla etelästä kuulemma. Ei nykyään kuulemma tarvi niin hirveästi tuota polttoainetta.
kuva 01.10.2005 17:13 Lari Nylund  
  Tuollaisessa kelissä mentiin eilen aamulla Oulusta Seinäjoelle S48:lla ja kuljettajan kanssa kiiteltiin JKV:n olemassa oloa. Näkyvyys oli muutamia kymmeniä metrejä.
kuva 01.10.2005 17:10 Lari Nylund  
  Niinpä. Täällä pohjoisessa on porukat joukolla hirvimetsällä, mutta meidän 14-pendo sai eilen kauriin saaliiksi pohjanmaalla.
kuva 01.10.2005 16:18 Tomi Lapinlampi  
  Todella tyylikäs kuva! Nuo kerrostalothan näyttävän melkein Habbineilta tässä valossa ;) Onkos reipas vinjetointi kotoisin optiikasta vai kuvan myöhemmästä käsittelystä?
kuva 01.10.2005 15:59 Valtteri Keski-Säntti  
  Tänään Ilmalassa oli 2704, jos en väärin nähnyt. Ja onhan tuolla toinenkin Tve1, numeroltaan 414, sisällä hallissa.
kuva 01.10.2005 14:30 Tommy Pelkonen  
  Taisi mennä joskus aamupäivällä tämä juna? Olin Nallikarin kulmilla kun öljysatamasta puksutteli juna. Kuinkas usein sieltä haetaan polttoainetta junalla?
kuva 01.10.2005 13:24 Eija Mari  
  No tietty pelkän jalustan noutamisen vuoksi 320 ylimääräistä kilometriä työpäivän jälkeen on pikku juttu? Kuva on joka tapauksessa nyt jotakin muuta.
kuva 01.10.2005 12:56 Pauli Kyllönen  
  10.9. sama juna Haapamäelle tuli 6 min. ennen lähtöä lähtöraiteellensa. http://paltsu.1g.fi/11092005/slides/DSC_2218.html